Hoofdsponsor

1/24 '97 Plymouth Prowler with trailer [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
De motorkap.
En nu geef ik het op. :)

yes..... dat is het.
De onderkant was niet naar mijn goesting en tijdens de behandeling ervan, moet ik op een of andere manier iets fout hebben gedaan en er was een "ferme" boord ontstaan op de overgang van de onder- naar de bovenkant. Het leek er niet op en vandaar, de pot met ovenreiniger in.
 
And the winner is.........

Vind het wel spijtig voor je Dominiek.
Maar u kennende komt het wel goed.

Erik.
 
Altijd jammer als zoiets gebeurd maar soms heb je dat weleens dus spijtig genoeg.
Maar was het niet op te lossen door voorzichtig de randjes op te schuren en te polijsten?

Ron
 
Neen, Ron, de binnenkant was te dik gespoten (spuitbus) en ik raakte een pak details kwijt....
Enfin, geen poot gebroken, enkel wat tijd verloren.
 
Probleem opgelost!


Nu kunnen de details weer zichtbaar worden gemaakt. Ik doe het liever nu dit nog kan, dan in een latere fase mezelf te moeten verwijten dat ik lui was.
 
Kan je gelijk dat uitdruk puntje wat in het puntje van de neus zit verwijderen ;-)

Ron
 
Het interieur is zo goed als af.
De boel wat onder spanning gezet om de lijm te laten drogen:




Straks misschien nog wat prullen.
Ondertussen is de radiator aan de binnenkant ook in aluminium gespoten. Hier moet ik wel nog de ventilator zwart schilderen.
 
akkerdjie..... daar heb ik nu eens niet aan gedacht ......
tiens, waar zouden deze moeten bevestigd worden?
 
Tijd om het interieur eens te dryfitten in de body:




Al bij al ben ik tevreden van dit resultaat, zeker de kleurschakeringen. Maar uiteraard blijven smaken verschillen. Wat voor de één mooi is, is voor de ander ....

Dan maar de radiator vastgezet en de firewall erin gelijmd. Deze namiddag gaan we nog wat verder prullen (o.a. de velgen aan de binnenkant spuiten).


 
Net terug van uit de catacomben van modelbouwland in Oostende :D.
Merk ik dat het bijna kwart voor elf is. :O Ik was effe 3 uur aan het bouwen en had geen flauw benul meer van de tijd.

Dus van mijn foto's van deze avond, komt vandaag niks meer in huis. :nowink: Ik kan niet meer bij mijn computer komen, want het ganse kroost ligt al in bed.

Wat heb ik nog zoal gedaan?

Nog een paar prullen geschilderd en klaargemaakt om te monteren onder de motorkap.
De ophanging die vooraan komt, volledig klaargemaakt, gespoten in primer en gespoten in zwart van Alclad. Het aluminium is voor morgen.
De 4 wielen gemonteerd en jawel, ze zijn blingbling. ^^
Het raam volledig klaargemaakt en voorzien van een laagje zwart. De zonnekleppen moeten wel nog aangepakt worden.

En ook nog geprutst aan de trein. Maar de foto's zien jullie morgen wel.
 
Een paar beloofde foto's...... (de rest van de pics was dus niet goed gelukt gisteren)

De "blingbling" wielen:


Het raam, voorzien van een eerste laagje zwart:
 
Alaclad-time!
Tijd dus om eens de resterende onderdelen in aluminium te stoppen.


En dan, le moment suprème, Opkuisen van de body met "producten".
En jawel, blinken zal ze. 8)


En om nog een kleinigheidje af te werken, de achterlichten gemonteerd.
 
zonnebrillken opzetten

body is mooi gedaan

wat produkt gebruik je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan