Hoofdsponsor

1/24 '97 Plymouth Prowler with trailer [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
zou inderdaad kunnen dat je motor wel goed zit .
en dat het zoals camaro69 zegt

hier een foto van die andere site :
PICT6911.jpg

PICT6912.jpg

de zijkanten binnen bekleding zit bij deze foto lager zoals ook het dashbord
en is het meschien daardoor dat je raamhouder opsteekt zodat je motorkap
dan ook opsteekt !!!!!!

hoppelijk kan je probleem opgelost worden


tom
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk ook dat camaro gelijk heeft. zeker als ge dan naar die foto's van tom kijkt.
 
Zou idd wel eens goed kunnen zijn. Dat zal ik moeten uitvissen als ik tijd heb.
Mede door jullie meekijken, zouden we de oplossing kunnen gevonden hebben.

Merci, mannen!
 
Eindelijk nog eens wat speeltijd vandaag :8

Op de ledendag had ik de wagen meegenomen, omdat men in real life toch beter dergelijke problemen kan bestuderen dan vanaf foto's.
Een gesprekje met enkele autoliefhebbers bracht me op de goede weg, maar het was Interceptor die het bij het rechte einde had.

De body en binnenkant waren niet het probleem. Neen, het venster was iets te ver naar voor gepositioneerd, door dat de onderkant van de raamstijl iets te breed was. 1 mm afgeschuurd en we kregen dit:

1_herstelling1.jpg

1_herstelling2.jpg

Ondertussen is het raam al weer in het mat zwart geschilderd en staat alles te drogen.
Daarnaast ook nog eens wat verf gedecanteerd uit de spuitbus, om de motorkap opnieuw te spuiten met de airbrush.
 
Hey Dominiek,

Raam past nu mooi op zijn plaats. Wordt een pracht van een model . Ik hou hem in de gaten.

Mark
 
Respect voor je volharding om dit probleem op te lossen :O

Zo te zien is het uiteindelijk gelukt, proficiat ;)
 
Kan je hem eindelijk afwerken.
Heb je weer een mooi model in de kast staan.
 
Ik heb al gezien dat ik nog een paar problemen zal mogen oplossen voor deze klaar zal zijn.
 
Als we kunnen helpen vragen he Dominiek.!!!
 
Ja laat maar komen Dominiek, zetten we ons gelijk aan het (be)denken...:)^^

Mark
 
Dominiek,


Ik heb al gezien dat ik nog een paar problemen zal mogen oplossen voor deze klaar zal zijn.


hoe moeilijker de problemen hoe liever we het hebben dan kunnen we onze
bovenkamer eens laten kraken.
de oplossing brengt dan nogeens zoveel voldoening.

grt,
Dikkie dik
 
Testors, te verkrijgen bij AD Verbrugghe te Brugge. Vermeld erbij dat je lid bent van ons forum en je krijgt nog korting ook.
 
Testors, te verkrijgen bij AD Verbrugghe te Brugge. Vermeld erbij dat je lid bent van ons forum en je krijgt nog korting ook.

In het verleden was ik zeer tevreden over de Modelmaster verf toen nog in enamel. Moet zeker eens bij AD verbrugghe langs om die Testers acryl uit te kunnen testen.

thx voor d" info. Op onze maandelijkse bouwavond met enkel modelbouw
vrienden werd deze verf al besproken, maar niemand wist goed waar we er aan konden komen.
 
Ik ben nog steeds compleet weg van dat groen ! Hopelijk binnenkort op een display, zo'n knap machien !
 
Dat groen is een spuitbus van "Brico", Guy.
 
Dominiek,
het is een mooie auto aan het worden vooral die kleur was er eerst sceptie's over maar nu ik het zo zie een pracht kleur voor deze auto


Gr
Dirk
 
Merci, Dirk!
Enkel spijt het me dat ik momenteel geen tijd heb om ook maar het minste te doen aan deze wagen :-(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan