Hoofdsponsor

1/24 '97 Plymouth Prowler with trailer [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog iets verder gepruld:




Je ziet de zetels die op hun plaats gelijmd zijn, evenals de handrem en de shifter. De 2 laatste moeten nog geschilderd worden. Ik vind ze te klein om vooraf te schilderen en niet kwijt te geraken. Laat staan eerst met verf en daarna met lijm om de boel weer te verprutsen.
1 zijpaneel erin gelijmd, want in de paarse vlek vooraan, moet het dashboard worden gemonteerd. Deze laatste is ondertussen ineen gelijmd en in de primer gezet.

Op de eerste foto zie je precies een haar in het tapijt, maar in werkelijkheid is dit een "lijmdraad" en deze is reeds verdwenen.

Ik heb ook nog 1 vergetelheid ontdekt op de pics. Wie ziet wat het is?
 
Er is een klein verschil in de twee stoelen.
Zit het hem daar in?
Vind die Prowler wel iets hebben.

Erik.
 
He,he,he, het roze gedeelte in het midden onder de hoofdstun is bij de een groen. :)

Verder mooi resultaat hoor.
 
yep, idd het embleem op de rechtse stoel ben ik vergeten schilderen :wub:
 
ferm interieurke. met welke lijm heb je da "tapijt" gelijmd??
 
Geen lijm!
Een dikke laag verf gelegd, die gelijkt qua kleur op het tapijt. In de natte verf het flockingpoeder getrooid en aangedrukt. Zodoende dient de verf als lijm. Ik heb dit reeds meerdere malen toegepast, telkens met succes.
 
Ok, nachtdienst op het loodswezen... :angry:

Dit betekend dat ik straks nog wat modelbouw ga schilderen 8)

O ja, wie heeft een idee van wat dit zou kunnen zijn? Het was niet goed naar mijn zin, dus de ovenreiniger in.


Morgen eens kijken of de verf er goed is afgegaan. :8

Tot straks met een update. Is eigenlijk wel gemakkelijk nu: fotootje schieten met de gsm, usb op de pc en op de gsm et voila, foto's klaar voor het forum.
 
Nope, want dat kan ik niet monteren alvorens de dash erin te zetten. Deze zit namelijk gekneld tussen de 2 deurpanelen. En het is de dash ook niet, want deze staat in de primer en hoop ik morgen te spuiten in de bodycolor.
 
Jeetje ovenreiniger dat is geen goede zaak :ohmy:

Nou laat ik eens een gokje doen....... de stoelen?

Ron
 
ah nee, Ron....
Deze zijn reeds gelijmd in de body.
 
Het is geen groot potje.
Misschien de aanhanger die niet goed gelukt was?

Erik.

P.S. Kom nu niet af dat het de body is zene.
 
Het binnenwerk is bijgewerkt. Ook het linkerpaneel is klaar, Ron!
De handrem en de shifter zitten nu ook in de verf, de onderdelen die moesten bijgestipt worden zijn nu ook klaar.
Nu moet ik wachten om verder te gaan met het interieur, tot de dash gespoten is en de decal erop zit. Dit ganse geval moet dus gemonteerd worden en wordt op zijn plaats gehouden door de 2 deurpanelen.



Ik vind het tot zover, best wel een geslaagd interieur.

Het is idd niet zo'n groot onderdeel, Erik. :D (nog even geduld tot het bakje opengaat, of het onderdeel geraden word)
 
Een heel geslaagd interieur geworden en een leuke kleur keuze.

Tja dat bakje met ovenreiniger..... word weer een slapeloze nacht :laugh:

Ron
 
Denk dat het stuurwiel daar in zit. :)

Ziet er verder weer netjes uit hoor. ;)
 
Nee, niemand...
Het is een onderdeel waarvan ik vermoed dat niemand zou denken dat dit zou gebeuren.

Daarnet even de ovenreiniger ververst. De verf is er reeds voor 90 % af.
 
Een boutje van het rechter achterwiel.....daar komt toch niemand op dacht ik zo :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan