Hoofdsponsor

1/35 ZiS 30 Anti-tank SPG [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jonge Rik ongelooflijk op deze schaal. Dit is aanschouwen en puur genieten. Top!
 
Prachtig bakje, mooi afgewerkt.
Heb onlangs in een Waffen Arsenal nog zo ééntje zien staan met Katiuscha raketten erop... ;)
 
Rik ,prachtige realisatie hoor,en zeker op zo'n schaal ,Well Done ;)
 
Begint er heel realistisch uit te zien, maar das natuurlijk ook wel de bedoeling! :D
Btw: ik vind dit toch ook maar een raar geval! :unsure:
 
knap werk!! maar zo een doek zoals je erop hebt liggen hoe maak je dit eigelijk? is dit met die kneedbare putty, of zoiets als die green stuff?
 
Het doek is gemaakt met Magic Sculp. Dit is inderdaad een kneedbare putty, zoals Milliput van Tamiya.
Het is gemakkelijk bewerkbaar, maar vergt toch wat oefening.

Groeten Rik
 
Het doek is gemaakt met Magic Sculp. Dit is inderdaad een kneedbare putty, zoals Milliput van Tamiya.
Het is gemakkelijk bewerkbaar, maar vergt toch wat oefening.

Groeten Rik
Was het niet gemakkelijker om een stukje echte fijne stof te gebruiken van bvb zo'n klein zakdoekje of zo'n frivool sjaaltje?
 
Amai, die had ik ook gemist zeg.
Vlug even door de topic gescrold om de bouw te volgen.
Dergelijk klein specialleken op 1/35 kom je niet te dikwijls tegen, mooie kit.
Benieuwd om deze in scène te zien !
 
Bedankt voor de reply's, mannen.

@Walesha : ik heb daar eigenlijk nog niet aan gedacht, misschien is het iets gemakkelijker om er de plooien in te leggen.

@Erwin : de scène, dat wordt Festung Stalingrad. Dit is het eerste stuk, het tweede stuk is de schouw en binnenkort begin ik aan het derde deel : een Panzer III ter ondersteuning van de Duitse infanterie...
Vandaag heb ik PE spatborden besteld, dan pas kan ik ten volle met de bouw beginnen. Op tijd en stond wordt hierover een topic geopend.

Groeten Rik
 
Bedankt voor de reply's, mannen.
@Walesha : ik heb daar eigenlijk nog niet aan gedacht, misschien is het iets gemakkelijker om er de plooien in te leggen.

Groeten Rik
Ik had er niet bij stilgestaan, ik dacht dat je dus echte stof had gebruikt... blijkbaar niet dus.:wacko:
 
Ik doe hier mijn hoedje voor af ! Ik heb genoten van de laatste series foto's en verbaasde me over het onalledaagse voorkomen van het model. Je ziet nogal eens dikwijls dat de bewerkingen (weathering) op zo'n kleine schaal niet altijd 'in scale' zijn, begrijp je ? In dit geval echter, zit alles perfect in schaal, de zand- en moddersporen niet te zwaar maar subtiel aangebracht etc. en de kleuren vind ik TOP !
 
Bedankt Guy !

Zoals voor zovelen op dit forum, ben je ook voor mij het grote voorbeeld. Dus dergelijke pluim weegt extra door. :D:)

In de kit zitten nog drie figuren, de artilleristen uit de kit van de ZiS 2, het 57 mm kanon dat op de tractor gebouwd is.
Hieruit heb ik een veldfles, een schop en het gasmasker gehaald dat ik afwerk voor in de kist.
Dus binnenkort volgen de laatste foto's van de ZiS 30 !

Groeten Rik
 
Goedenavond Beste Kijkers !

Dit wordt hier waarschijnlijk de laatste foto. Hierna zal de ZiS plaatsmaken naar het diorama...

attachment.jpg

In de koffer achteraan is een gasmaskertas (in crème linnen) en een riem met schop en veldfles gelegd.
Blijkbaar is de riem in der haast in de koffer gesmeten want de veldfles hangt er opzij naast.

Groeten Rik
 
Schitterend afgewerkt en leuke details! streling voor het oog
 
Knappe afwerking Rik.
Weerom oog voor detail met een flinke dosis waarheidsgetrouwe informatie.
Op naar het vervolg.

Mark
 
Mooi gedaan man, zeker op deze schaal en een echt specialleken.
 
Ik ga in herhaling vallen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan