Kijk eens aan sè, een nieuwe dag (op zijn einde lopend), dus een nieuwe update in deze blog ("bouw-logboek"

). Vandaag had ik wat minder tijd voor de bouw omdat er een uitstapje naar het vaccinatiecentrum op het programma stond, maar gelukkig had ik gisteravond en vanmorgen nog een beetje kunnen kliederen met verf, lijm en dinges.... hum ja, plastic
Terwijl de bovenbouw gisteren nog vrijwel blanco en leeg was (neen, dit telt niet echt als een dubbele herhaling of hoe ze dat taalkundig noemen omdat het ene slaat op kleur en het andere op de afwezigheid van spulletjes), heeft de brug nu zijn (haar?) uiteindelijke kleuren en toebehoren gekregen...
De "houten" deur was niet in houtkleur op de echte Calypso (enfin denk ik toch niet), maar omdat ik wat geknoeid had met het zwart van de raampjes (ja, inderdaad, geen clear parts daar, de ruitjes moeten zwart geschilderd worden), kreeg ik dit niet meer deftig wit en besloot ik dan maar een houtkleurtje te geven...
En wanneer voordek met bovenbouw in dry-fit op hun plaats liggen komt het iconische silhouet langzaam in beeld (sorry voor de breedsprakerige taal, maar de heer Cousteau zou het ongetwijfeld met gelijkaardige bewoordingen verteld hebben).