Hoofdsponsor

1/35 Zündapp K800 w. Steib side car. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blij te horen dat het beter gaat met u G.
Het is terug een pareltje en dat in zieke toestand.
Zoals TomPattyn zegt, niet te onderscheiden van echt.
Dikke duim op.
 
Prachtig GUnit, ongelooflijk prachtig!!!

Laatst deze foto nog tegen gekomen op het net, en ik moest onmiddellijk aan jouw denken

main.php


;)
 
Dank jullie wel jongens, da's in elk geval een knap TA wrakje, die ruif tegen de stenen muur is ook knap gevonden. Dacht even dat dit een echte foto was !

Nog 'n poging gedaan om onder kunstlicht een deugdelijke foto te maken maar vet is het niet.

25-11-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Guy, uw bescheidenheid siert u! Maar ge kunt dit niet onder stoelen of banken steken dat dit TOP-modelbouw is! Werkelijk wereldklasse!
 
Zoals "mad ice" zegt, uw bescheidenheid siert u, echt een top model geworden.
is niet van echt te onderscheiden (met uitzondering van de tandenstoker dan :laugh:).
Juist even een opmerking, op de foto is het volgens mij geen 2CV maar een "traxion avant".
 
G'ke,

Het is toch geen 2CV, maar een TA die op de pic staat?????
Of ben ik nu geheel verdwaasd?
Blijft in elk geval leuk om jouw bouwsels te volgen.
Ik vertoef normaal niet veel in het militaire gedeelte, maar als ik jouw naam eronder zie staan.....
 
Heb het aangepast jongens, bedankt voor het erop wijzen !
 
Hip, hip onze G is weer aan de beterhand en we zullen het geweten hebben.
Maar ik verdenk 'm er nu toch weer van om foto's van een echte te hebben ge-photoshopped:-)laugh::laugh::laugh:) en er algauw een tandenstokertje te hebben tussen/onder gesmokkeld... Precies echt ^^
Amai Guy, dat is weer een show-stopper hé man. Hier kan ik dus echt naar zitten kijken en kijken en genieten.
Wat dat weer betreft zullen we u maar al teleur stellen zeker : nog minstens tot woensdag van dattem...:angry::@

Mark
 
Geweldig wat je allemaal weer laat zien Guy, Thumbs up voor de bouw en de uitleg, echt top.
 
Inderdaad G terug een pracht exemplaar en wij blij dat jij terug genezen bent en ons kunt verwonderen met uw tovertrukken.
 
Beste Guy,met dit prachtig werk durf ik mijn hand in het vuur steken dat je voor de tweedemaal de prijs weg pikt best of show....
Ik hoop dit dio ooit eens in levende wijze te aanschouwen,mijn complimenten vriend...
 
Zonder woorden want alles is hier reeds gezegd ........:wow::wow::wow:
 
Man, pff, je zou al bijna een doekje zoeken deze te beginnen opblinken... lijkt een foto van een echte...
 
Prachtwerk Guy !

Blij dat je genezen bent, ik kijk altijd uit naar je updates.

Groeten Rik
 
Ik zou toch eens willen weten waar je die toverhoed gekocht hebt waar je al dit moois uit tovert :wizard:
 
Ik zou toch eens willen weten waar je die toverhoed gekocht hebt waar je al dit moois uit tovert :wizard:
Die kunt ge kopen in de "weg-is-weg"... waar Harry Potter zijn gerief haalt! :laugh:
Alleen... ik vind het adres ni! :17:
 
Goed dat jullie het een geslaagde operatie vinden, zelf meen ik dat er meer in had gezeten, maar het is en blijft een klein prul he, dus ik ga er verder niet te lang over doorbomen. Het was een plezant projectje om doen.

Nog één foto en dan verhuis ik hem naar de vitrine waar de rest voor het dio wacht.

26-10_zps62ed869d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toch nog één kleine opmerking (mijn gedacht hé)... mss het voorwiel schuin zetten???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan