Hoofdsponsor

1/35 Zündapp K800 w. Steib side car. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel beterschap mannen.

Effe geen updates, dat hebben we tijd om wat andere topics bij te benen.;);)

Groeten Rik

PS Verzorgt U zodat ge erdoor zijt tegen Oudejaar.
 
Dank jullie wel mannen, de eerste keer in 23 jaar dat ik veertien dagen verlof neem en 't is prijs, op twee na is hier iedereen al voor de bijl gegaan. Het is een zware griep, ze zou tot...inderdaad...14 dagen kunnen duren.

Iedereen die deelt in de klappen beterschap gewenst !
 
Ik ben die fase al gepasseerd.
Heb ook een weekje dubbel gevouwd gelegen.
Beterschap, mensen!
 
Veel beterschap jongens, laat u goed verzorgen ;)
 
Veel beterschap hé Guy (en Tom). Gezondheid heb je er maar één van, dus laat je goed verzorgen.

Mark
 
Hier mannen, een kommeke kiekesoep :)
2312408887_a93a258b0c_zpsddd375d1.png
 
Veel beterschap mannen en laat jullie maar verwennen.
 
Amai dat ziet er een goei soepke uit ! Ik kan het anders gebruiken, 39.1 °C nog deze namiddag, en ook na een koud bad amper terug te dringen. Ondertussen lijkt het of alles opnieuw begint, weer dat snot, die hoofdpijn, alles van voor af aan...moedeloos ben ik ervan. Morgen is er een uitje naar de Winterefteling gepland en den deze kan verder uitzieken. Om nog te zwijgen van de overgang van Oud naar Nieuw, dat loop ik ook mis. Toch maar wat kiekesoep maken he Tomas !
 
En anders kom ik langs met een Wiskey.
Baat het niet, dan schaadt het in elk geval ook niet ;)
 
En anders kom ik langs met een Wiskey.
Baat het niet, dan schaadt het in elk geval ook niet ;)

Hier moogt ge ook langskomen, 'k voel mij ineens ook wat ziekskes...

Sterkte nog mannen, we zullen op tijd wat updates plaatsen in onze topics, zodat jullie de tijd wat kunnen doden.

Groeten Rik
 
Ik heb gisteren bloed laten trekken en alles lijkt prima, raar want ik voel me nog steeds zo slap als een vod, modelbouw is nog nooit zo ver weggeweest. Zin genoeg, maar geen fut.
 
Nog veel sterkte Guy,ik ben ondertussen af van mijn griepgevoel alleen de verwerkingsfabriek ligt nog steeds overhoop, en wat er vooraan zou moeten uitkomen komt er precies achteraan uit (om het toch iets beleefd te zeggen).
 
Tom, ik begrijp u volkomen, spijtig genoeg mijn vriend.
 
He G.... wij worden allemaal ziek ,van ongeduld, als we zo lang op een up-date moeten wachten hoor:( :D:D

Denk eerst aan je zelf en zorg dat je snel weer op de been bent, BETERSCHAP!

Fred
 
Eindelijk zeg, vandaag voelde ik me EINDELIJK wat beter ! Zo'n griep wil ik voorlopig niet meer, wat een vasthoudende beestjes waren dat zeg !

Ik begin alvast jullie weer 'ns te danken voor jullie reacties, of het nu over het project of de gezondheid ging : merci !

Update 13 :

Morgen leg ik de laatste hand aan de Zündapp, maar hij is netjes geassembleerd en grotendeels klaar, weer een wrakje bij dus voor in de barn...

De foto doet afbreuk aan het modelletje, maar morgen, als ie 100% klaar is, maak ik zeker foto's bij goed zonlicht (mag ik even optimistisch zijn ?).

24a.jpg

Vriendelijke groeten van Guy.
 
Laatst bewerkt:
Guy,en het ziet er nu al een juweeltje uit :) , zal morgen ongetwijfeld een foto-hoogdag worden.
Gelukkig voel je ,je al een stuk beter,wat zo'n griepje vergt massa's energie van een mens.
 
Lol, de foto doet afbreuk aan het model??? Guy'ke toch man, je onderschat toch je kunsten ze makker!!! Zonder die tandenstoker eronder zie je het verschil niet tussen realiteit en model.... Wat kan je nog meer doen?

Gewoon super! Kheb het al gezegd, wij hebben geen MIG of gelijk wie nodig, wij hebben GUnit!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan