Hallo beste modelbouwvrienden,
Hier zijn we terug met een kleine update.
Man, ik heb deze topic hier moeten zoeken in één of andere catacombe van dat forum, zo ver zat deze al.... jullie bouwen allemaal veel te rap, ik kan niet meer volgen....

Goed, een update, zoals ik al zei, wat hebben we dan wel gedaan...
Alwel, het laatste wat ik gezien heb is dat hij bijna gebouwd was en klaar stond om een jasje te krijgen. Hij heeft dit dan ook gekregen en we moeten zeggen dat we de uitdaging zijn aangegaan om een ambush camouflage te maken. Ik zijn content....

Het is dus een drietonige camouflage waarin dan telkens het andere kleur terug komt in de corresponderende kleur... milj...

wat een uitleg... maar uiteraard foto's zeggen meer of mijn gebrabbel.
Verschiet niet, hij blinkt dat het geen naam heeft, dit van de laag klir die erover ligt om alles mooi te beschermen voor hetgene wat komen gaat, namelijk de verwering met van alles en nog wat die op oliebasis is gemaakt. Vandaar uiteraard de beschermlaag.
Ook de motor heeft onze aandacht al gekregen, deze staat al mooi in zijn basis en dienen we nu eventjes op te kriebelen, ook met wat olieachtige toestanden en filters, enz...
Ik hoop dat het jullie aanstaat, er moet uiteraard nog veel aan gebeuren, maar alles zijn tijd nietwaar....
Voila se, je bent weeral mee met het geheel.

Tot de volgende.