Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Titanic (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Petra, proficiat hoor. Dat is echt een mooi schip geworden. Heel proper afgewerkt en zeer mooi geschilderd.
Ik ben benieuwd naar het filmpje met de verlichting. Ik zal mijn doos met popcorn al klaarzetten voor de film, hahaha
 
Zeer mooi werk Petra en zoals velen sta ik te springen om het filmpje te zien...
 
Moet ik nu zelf mijn foto's bij afgewerkt zetten? en het rode uitroepteken mag er ook voor staan zeker? :wub:
 
ApplausApplaus hoi petra knap gedaan hoor het is een schoonhijd geworden 8)
 
Gefeliciteerd Petra !!! mooi model geworden en netjes afgewerkt
 
Mooi resultaat, en dat, 100jaar en één dag later dan het tragische einde van de echte, gepost als afgewerkt... ;)
Applaus

NOTE
De mods van dienst gaan alles regelen voor jouw (uitroepteken,foto's,...) ;)
 
Erg mooi model geworden Petra. Gefeliciteerd met dit mooie resultaat.

Er mogen maximaal 10 foto's in de galerij, als je aangeeft welke erin mogen zal ik ze erin zetten Petra.

Fred
 
Oke, foto 1-2-3-4-10-13-14-15-16-

en de 10 zal dan het filmke worden, die er deze late middag bij zal komen...

Petra
 
Mooi resultaat, en dat, 100jaar en één dag later dan het tragische einde van de echte, gepost als afgewerkt... ;)
Applaus

was eigenlijk al gisteren af, dus net op de dag zelf, maar tja, had ik maar moeten zien dat het fototoestel geladen was... :zx11pissed:

Oja, mannen, bedankt voor de mooie respons, is mijn eerste model dat volledig afgewerkt is door mij, heeft een grote voldoening moet ik zeggen...

Op naar de volgende...
 
Zeer mooi eindresultaat.
Nu nog een ijsberg erbij.
 
Mooi model geworden hoor Petra
 
Heel erg mooi,ik krijg gelijk zin om er ook weer een te gaan bouwen.Ik heb alleen een opmerking en dat is de gele band die mis ik.
 
Oke, foto 1-2-3-4-10-13-14-15-16-

en de 10 zal dan het filmke worden, die er deze late middag bij zal komen...

Petra

Oke Petra, ze staan in de galerij. Als je het filmpje heb zet ik het er ook nog bij.

Fred
 
Inderdaad heel mooi, doet de echte eer aan.

Grtz Bart.
 
En hier is ze dan, het filmpje van de lichtjes van de Titanic, die volledig automatisch werkt (dus het zijn niet wij die elk lichtje apart uit en aan zetten hé hihihi)

Oja, geluid opzetten, er is nog een klein verrassinkje...

http://youtu.be/6a2cQyaGEeM


veel plezier

Petra

PS: Fred zet jij het bij de foto's? dank je wel
 
Heel erg mooi,ik krijg gelijk zin om er ook weer een te gaan bouwen.Ik heb alleen een opmerking en dat is de gele band die mis ik.

Bert, heb geprobeerd de decals erop te plakken, maar zijn bijna allemaal afgebroken, dus zal zonder bandje (van 1mm) worden...
 
Een mooi resultaat geworden petra, mijn complimenten.Applaus
 
Heel mooi geworden Petra Applaus.
Ze verdient een mooi plekje in de kamer :).


NOTE
Filmpje staat bij de eindfoto's
 
Laatst bewerkt:
Petra het is echt mooi en schitterend afgewerkt,ook het filmpje bekeek ik al en petje af zeg.
 
Filmpje is erg mooi,heeft Rik goed gedaan.
Inderdaad decals van 1 mm in die lengte's zijn niet te doen zonder te breken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan