Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

Mooie vorderingen, petje af hiervoor.

Doet me aan iets denken. Bij mijn oude elektriciteit thuis had ik loden (loodgrijs van kleur) electriciteitsbuizen en ook ijzeren exemplaren (soort colablikrood (wel mat) geschilderd af fabriek), met zo'n zwart bakelieten geval van een schakelaar... Bij de ijzeren buizen zat er op de uiteinden ter bescherming een beige dop.

Die ijzeren buizen die rood waren zijn TAL-buizen en werden vroeger inderdaad gebruikt voor elektriciteitleidingen.
De schakelaars waren inderdaad van zwart bakkeliet.

Prachtig werk: het ziet er 100% realistisch uit! Net een foto van het echte spul!
Hoed af man!

Thierry

Merci voor de replies mannen.

Vanmorgen vroeg uit de veren en dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een vogelhuisje te prullen uit plastic card.

38_zpsc26ff5d8.jpg

39_zpsfc351747.jpg

Graag zou ik dit dingetje morgen klaar hebben.

Trouwens, nog steeds aan het hout van de schuursectie bezig ! Het wordt tijd dat ik content leer zijn...

Mvg. Guy.

Wat gaat ge nog allemaal uit uwen toverhoed te voorschijn halen ??????

Ik word depressief als ik dat zie. MegaTOP.

JM

D'er mankeert nog een pietekoteken ofte vogelken in tenzij je dit natuurlijk niet gaat brengen?
Zal natuurlijk gaan vliegen zijn met al dat volk dat meekijkt.
Al gedacht aan een zwaluwnestje aan de buitenzijde?

Ja Erwin... maak z'n kop helemaal zot:laugh:
'i Kan nu al niet meer op aan details en speciallekes... een zwaluwnestje beg*** ...
Knap vogelhuisje trouwens weer G. Foto is moeilijk om de dikte af te lezen, maar zal wel in orde zijn zeker ;)...
Ge hebt de binnenkant toch bevuild hé, kwestie van een gebruikte indruk te geven... Mos is er een beetje over;):D:8

Mark

Vanmorgen vroeg uit de veren en dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een vogelhuisje te prullen uit plastic card.

Tja wat moet je dan anders doen zo vroeg :)

Maar weer mooi werk tot nu toe.

zou me niets verbazen als er stiekum een nestje met eitjes in gefrutseld is....en volgens mij zie ik in het dak een houtwurm....

Man man man, hoe verzin je het.
Dit word echt een dio om uuuuuuuuuuuren naar te staren om alle details te kunnen zien.
Top terug man.

Is dat huisje zo klein ? Of verkoopt Tamiya tegenwoordig 5 liter ketels modelbouwverf ?

Prachtig Guy, dit wordt inderdaad een dio om lekker lang te kwijlen. sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng

Groeten Rik

Rik, het is eigenlijk gewoon een vogelhuisje op schaal 1/1 voor dwerg-kolibri's, heb er een aantal in de tuin zitten, heel opdringerige vogeltjes...

Let niet op de tekst, da's een grapje dat bedoeld was voor een goede vriend van me op MSCF.

40_zps161ab20d.jpg

Wederom bedankt voor jullie fantastische support !

Laatst bewerkt:
Ge gaat waarschijnlijk nog zo een kolibrietje scratchen en op dat stokje zetten. Wederom vogelhuisje subliem geweathered.

Hey G, Pas op, op je foto staan er zijn gigantische vingers onder je volgelhuisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh:

Prachtig: zelf de kleinste details zijn extramegasuper verzorgd!

Thierry

ja G heb hier eigenlijk geen woorden voor, al wat je in je handen krijgt is gewoon af ,super bezig man om jaloers op te zijn

Terug
Bovenaan