Hoofdsponsor

1/32 Star Wars Darth Vader's Tie Fighter [DONE]

Jammer van het voetje Tomas, maar de Tie Fighter ziet er niet minder geslaagd uit.
Ik heb deze ook in mijn stash zitten en ik kijk er eigenlijk tegenop om hem te starten wegens de vele pas problemen.
Nu ik de jouwe zo zie, krijg ik toch ook weer zin om een nieuwe start te wagen ...

Mark
 
Mark, de pas problemen vielen al bij al nog mee. Naar wat ik gelezen heb is het een beetje kwestie van geluk bij deze kit, er zou namelijk een serie uitgebracht zijn waarvan de twee romphelften echt scheef uit de mallen gekomen waren. Ik heb hiervan foto's gezien en dat is echt om te janken. Mijn doos was blijkbaar nog één van de betere, misschien de jouwe ook? ;)
 
Nu ik dit lees Tomas, begin ik eigenlijk een beetje voor het laatste te vrezen.
Bij het droog passen trok deze al rare bekken...
Ik zie wel waar ik uit kom.

Mark
 
Nu we het forum terug kunnen vol spammen hierbij dan de eindfoto's van darth vader's persoonlijke jachtruimtevliegdinges.

Eerst een nieuw voetstukje gemaakt van een bal uit de twee euro bak in het café. Beetje opvullen en schuren, een overschotje van mijn bosmaaier erdoor geprikt en viola.

attachment.jpg

Na wat gesmodder met verf en parketblink konden er dan toch eindfoto's geschoten worden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En nog ééntje om de grootte van dit beestje aan te tonen

attachment.jpg

Op naar het volgende project :)
 
Schitterend opgelost met dit voetstuk,geslaagd project mag je het zeker noemen :)
 
Schitterend eindresultaat Tomas. Knap opgelost met dat voetstukje.
Ziet er zelfs beter uit dan "the real thing".

Mark
 
Gewoonweg echt het is net of die uit de film is neer gedaald knap gedaan
Marc
 
Bedankt allemaal :)

Mark, beter dan de real thing is er misschien wat over; close enough, dat wel. Ter vergelijking een foto van het studiomodel

attachment.jpg
 
Met "the real thing" bedoelde ik in dit geval op het voetstukje Tomas.
Je model is meer dan goed geslaagd, en ik ben er nog altijd niet helemaal uit of ik dan wel aan het mijne zou durven beginnen...

Mark
 
Getverde getverdegeter.... evenals die x-wing had ik als veel te jonge modelprutserke deze ook verkl**t, zo mooi, ah kon ik maar gaan shoppen in een winkel uit de late jaren 70 :/

Heeft er toevallig iemand een tweedehands Tardis in de aanbieding, of gewoon te leen ?
 
Klein misverstandje van mijn kant dus :laugh: Gewoon aan beginnen Mark, als je merkt dat de romp te vervormd is kun je de voorkant er afsnijden en op de juiste plaats lijmen. Op volgende link zie je hoe http://www.starshipmodeler.net/talk/viewtopic.php?t=112280

Dany, een Tardis heb ik niet maar deze ligt volgens mij nog ergens op zolder

attachment.jpg
 
"The flux capacitor", dat is wel "Back To The Future", hé Tomas...
Maar het zou inderdaad wel eens een geschikte oplossing kunnen zijn om aan oude kitjes te geraken...

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan