Hoofdsponsor

1/35 Sd.Kfz. 7/1 2 cm Flakvierling 38 auf Selbstfahrlafette [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Famo jongen, ge zijt weer op dreef zie ik, geweldig om een kleine draaibank uit te vinden.
Mooi resultaat heb je al, je inspireert mij omdat ik ook nog zo'n ding heb liggen, ha ja, op 1/72 nog wel, ook met koperbrol erbij, enz... :)
 
Hier kijk ik vol bewondering naar, hoe je allemaal doet, en dan nog niet te spreken over het geduld en die stalen zenuwen...
Prachtig.

Grtz Bart.
 
onze edelsmid heeft het weer gefikst
 
Thnxs voor de korte workshop. Ziet er simpel uit maar wat simpel lijkt hoeft niet simpel te zin.
 
De lading complimenten zijn op een pallet gestapeld en met een heftruck netjes bij de rest gezet ^^ , bedankt é gasten !

@ Markske : niet nadoen ? wat ik kan, kan jij ook !

@ GUnit : het is de bedoeling om met dat model er eens serieus de pees op te leggen, maar het feit is wel dat ik dan het volgende model gewoon zo verder doe. Zoals het volgende model waar ik een 5 a 6 jaar geleden aan bezig was, en die praktisch volledig uit PE bestaat, weer helemaal uit elkaar aan het halen ben. De reden is dat ik toen nog niet soldeerde en als je zulke PE-constructie verlijmt, die toch niet zo sterk is.

@ Ron : over welke halftrack heb je het ? waarschijnlijk wel één met een takelsysteem op :)

@ Swaken : koperbrol, koperbrol :@ . een beetje respekt voor de metaalbewerkers é !! ;)

@ D-Day : en die zenuwen staan soms zo gespannen als de kabels in een voorgespannen betonnen balk....

@ Yvan : tanks buddy

@ lightning strikes : een woordje uitleg geven over de werkwijze kan nooit geen kwaad é, op modelbouwgebied hoef ik geen geheimen te hebben, achter mij trekken ze de ladder op 8)
 
Dude, echt niet normaal je PE werk,
super strak, ik doe het je niet na.
 
Gooi dan nog maar een compliment op de heftruck, geweldig stukje modelbouw :).
 
Ongelooflijk, jij zou goudsmid moeten worden. Prachtwerk!
 
Heb gisteren deze vierling in het echt mogen bewonderen ewel moet zeggen chique dinges
Je uren werk zijn zeker niet voor niets geweest. :35:
 
Nee niet de Famo Famo :laugh: maar een Amerkikaanse halftrack met de zeer uitgebreide PE set van Voyager? en als je alles gebruikt blijf er weinig over van de originele kit.
 
@ VisjeMar en wim500 : tx gasten

@ Erwin : weet je, we zitten hier al met een goudsmid bij de militaire bouwers !

@ Djs : ik ben bezig de andere 3 aan het af-en bijwerken

@ Ron : ben benieuwd
 
He Famo, ik had dit draadje niet eerder gezien en het is een zeer leerzaam draadje met alle uitleg en getoonde vorderingen, zelf heb ik deze kit terug gelegd, ik heb de Tamiya versie ooit gebouwd, dat paste prima, de Dragon kit vond ik een slecht model, past beroerd.
Benieuwd naar de vorderingen!
Gr Johanna
 
Ik heb tot de dag van vandaag mijn PE verlijmd en er nooit problemen mee gehad mbt. loskomen of zo. Ik verlijm royaal genoeg en dan schuur ik de verlijming nog extra op met een schuurpapiertje op tandenstoker. Solderen zal alleszins nog sterker zijn.
 
Een kleine update.
Het was de bedoeling dat de wapens al een tijdje zouden afgewerkt zijn maar andere factoren hebben er anders over beslist, vandaar.
Alles afgewerkt zoals de eerste en op alle 4 ook nog naadjes en kleine foutjes weggewerkt.
Hier zijn ze dan

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Allez ,en nu maar hopen dat ik een beetje meer tijd kan vrijmaken é
 
Waaw, dat ziet er een gevaarlijke vierling uit :O
Zeer mooi Famo, zeer fijn....
 
Hoe doe je het toch allemaal, met die PE, en ik zit hier te prutsen voor een wapenriempje. Prachtig hoor.

Grtz Bart.
 
dat is een mooi staaltje modelbouw,ben benieuwd naar het eind resultaat
grten jurgen
 
Ha Famo,
Echt perfect gedaan. Moet ik ook eens proberen maar heb, gelukkig, niks liggen :nowink:
Alles is natuurlijk te leren maar ik vraag me af of dat altijd zinvol is.
Als laatste:
Heeft iemand je al eens gezegd dat je geweldig bent!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan