Hoofdsponsor

1/35 Sd.Kfz.251/4 Ausf C [wip]

@ InFlandersFields: Heb op internet al wat zitten zoeken naar de verschillende modellen in kitvorm en zoals verwacht zijn er niet van elk model een kit. Als ik het echt wil volbrengen waar ik in gedachten mee speel zal ik inderdaad moeten zoeken naar verschillende kits en deze samen voegen.

Let op dat je geen mist. Heel veel van die versies bestaan wel als kit. Dragon , AFV, Revell, Tamiya enz hebben er allemaal uitgebracht.
Ik zou er overigens geen 8 gaan stockeren, je raakt het beu op de duur. Het is wel es aangenaam iets te bouwen zonder dat er telkens een volledig interieur in moet.
Ik had hetzelfde plan (Ik bouw ze allemaal!). Ik heb er 4 gebouwd (250 en 251) en ik heb niet veel zin snel een 5e uit de kast te trekken.
Hoewel die AFV Stuka zu FuB mij laatst wel lag te verleiden en daarna begon die Dragon 251 met pak40 ook serieus te lonken.

En dan zijn er nog een aantal conversie-kits update-sets ook van versies die niet in plastic bestaan.

Ai ai ai, wij zijn nu al aan het bijbouwen. Straks moet ik nog een ruimte bijbouwen om de modellen te plaatsen en op te slaan. Straks krijg ik nog de buitenwacht. :09::18::-D

niet om je helemaal zot te maken, maar de veldconversies met stukken geschut erop gemonteerd en dergelijke...

maar eerst de 251/4 Ausf C afwerken......

Daar heb je gelijk in.
Ga er straks nog wat aan verder doen denk ik.
De resultaten zul je dan wel zien.
Heb er trouwens sinds daarjuist een nieuwe kit bij, Sd.Kfz.251/16 van DRAGON inc. updates en personages.
Zie topic "nieuwe aankoop".

Ziezo, hier is een update.

Zicht op Dashboard
main.php

Bovenaanzicht
main.php

main.php

Dat was het voor vandaag.

Amai Buzzy, kan jij dat allemaal geschilderd krijgen als dit alles al vast zit ? Of ben ik verkeerd en is dit dryfit ? Dat Panzergrau is wel perfect de kleur van het echte spul. Voor een schaalmodel durf ik zelf al eens wat lichter gaan. Maar da's persoonlijke interpretatie.

Goed bezig vriend !

@GUnit: op de foto staat alles al vast. Dit is een test met de airbrush van revell.
Heb wel eerst het dashboard gespoten voor ik het vast gezet heb.
Het pantsergrau dat er nu op staat is van LIFECOLOR maar is nog maar de grondkleur (niet grondlaag) en zal nog verweerd worden met lichter grijs.

@famo: ik denk het wel. Heb het voertuig al eens op schaal 1/72 gemaakt (zie ander topic).
Op deze schaal zie je wel meer detail en is het dus wat meer opletten.
Zoals je waarschijnlijk opgemerkt hebt staat de chauffeurs stoel er nog niet in maar dat is omdat ik wacht op mijn figuren om er in te plaatsen en als de chauffeurs stoel er al in staat krijg ik de chauffeur er niet meer in.
Ik denk dat ik straks nog wat verder doe.
Als dit zo is volgen de foto's vanavond nog.

Terug
Bovenaan