Hoofdsponsor

1/35 Sd kfz 222 Leichter Panzerspähwagen 2 cm [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeanke

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 aug 2012
Berichten
596
Hallo iedereen,

Nu ik een paar dagen verlof heb is het tijd om een nieuw model op te starten. Het zal een sd kfz 222 worden in DAK uitvoering.
Hieronder een paar foto's van de doos en de inhoud.

Spijtig genoeg zit de commandant niet bij in de doos. Iemand enig idee waar ik zo'n figuur zou kunnen vinden.

Tot later ;) ;)
Jeanke

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ja, deze ga ik ook mee volgen hoor, succes hiermee
 
Knap werk! heel knap uitgepakt en op de gevoelige plaat gelegd! :)

Nee alle gekheid op een stokje, ik volg dit mooie model!

grtz :)
 
Dat zie er een boeiend mooi projectje uit,benieuwd al naar de eerste vorderingen,succes met deze he;)
 
Jeanke, heel veel succes met dit nieuwe project :).


[mod]Het tweede bericht is verwijderd. Nieuwe leden dienen zich eerst voor te stellen.[/mod]
 
Altijd al een toffe kar gevonden
 
Benieuwd naar je ervaringen met dit merk.
Knap karretje, die 222 ;)

Figuurtjes zijn er van verschillende merken, hangt een beetje af hoeveel centen je er voor wil uitgeven...
Mocht je niet veel willen uitgeven, dan wil ik altijd wel eens kijken wat ik hier nog liggen heb van oude Tamiya of Italeri figuren...(sommige zijn wel al bewerkt of aan elkaar gekleefd...)
Om deze op te waarderen heb je dan enkel een ander hoofdje nodig, deze zijn ook afzonderlijk verkrijgbaar...
 
inderdaad zoals famo zegt een tof wagentje

ooit deze eens beginnen bouwen maar er niets van gebakken


alvast meer suc6 dan toen het bij mij mis ging

tom
 
@Beyond. Bedankt voor het voorstel, maar ik zal er wel ergens eentje op de kop kunnen tikken. Op minitair of plastic modelbouw allessinds niets te vinden. Hopelijk vind ik er eentje zondag op KMK Scaleworld.

Jean-Marie
 
Lekker zonnetje, windstil, ideaal weer om op het terras te modelbouwen. Aan het karretje begonnen en om eerlijk te zeggen die dozen van Hobby Boss bevallen mij wel. Op de sprews is geen flash te vinden en de nummertjes van de stukjes staan netjes in volgorde. dus niet te veel zoekwerk :tongue: . De kit is zeer gedetailleerd want zelf de lasnaden en kleine details reeds aanwezig. en de handleiding is zeer overzichtelijk. :8

@Walesha : Zal je proberen contacteren op KMK maar kmoet wel weten hoe je er uitziet en of wat je naam is.

Ziehier de foto's van mijn dagprestatie. -foto-

attachment.jpg

attachment.jpg

Greets :wave::wave::wave:
Jeanke
 
Dat schiet op! leuk interieur... lijkt me wel lastig om nadien alles nog te verven (zoals die granaten) om overal bij te komen?

grtz Sheriff!
 
ja gedimme, das serieus doorgebouwd maar het ziet er netjes uit mijn gedacht.
Het is nog een chassis met alles erop en eraan. Das interressant !
 
Leuke kit, Jeanke. In ieder geval veel plezier en suc6. Die figgie ga je ook wel vinden.;)
 
De foto's tonen een mooie bouw, het ziet er allemaal heel solide en gedetailleerd uit, dit lijkt me een leuke kit om bouwen. Hoe zit het met de pasvorm en de zuiverheid (gietnaden, sinkmarks...) van de onderdelen ?

Vriendelijke groet G.
 
@GUnit. Ben heel blij met deze kit vna Hobby Boss. Geen of weinig gietnaden te vinden, hier en daar een sinkmark maar op strategische plaatsen ;)
 
Mooie start gemaakt zene.
Leuk dat er PE in de kit zit, geeft direct dat extra.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan