Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Saving private ryan 1:35 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

amazone

Well-known member
Registered
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
4.896
ik wil dit stukje van de film maken

het is als ze radar gaan aanvallen waar de zware mg staat de tolk zit dan achter een dode koe met een teleskoop

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

ik heb een paar foto s gemaakt op de tv :D zo dat het een beetje duidelijk is.
ga dit wekend eens op de beurs rond neuzen wat ik ken vinden want heb nog niets in huis om het te maken.
het is voor mij dan ook een tussen doortje dat ik hopelijk op tijt ga afkrijgen en daarbij ook mijn eerste militaire stukje dat ik ga maken.
schaal ga ik proberen 1:35
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veel plezier ermee Dirk. Het militaire is verslavend, een waarschuwing van mij :)
 
Mooie keuze Dirk.

Veel plezier met de bouw en welkom in de wedstrijd.

Fred
 
Veel succes met de wedstrijd.
 
Welkom bij Hollywood Boulevard Dirk, dit is een interessant thema.
Veel succes er mee.
 
Dirk,

Succes met de bouw en de wedstrijd.
 
thx ik zal mijn best doen ;)

kan ik ook eens een 1:35 figuurtje schilderen
 
Amai Dirk, ben echt benieuwd naar dit dio'ke, het is een van mn favoriete films.

Succes!!
 
Een zeer gewaagd projectje Dirk maar ook zeer interessant deze blijf ik volgen...
 
vandaag op de beurs mijn dingetjes gevonden

attachment.jpg

hier ga ik het mee doen dus .
 
Amazone, die koe is gewoon perfect wat de scene nodig had !
 
Ik heb de koe in mijn handen gehad en die is klein.....
We hebben het vanmiddag over de haren van de koe gehad, nou succes daarmee Dirk.
Ik ben erg benieuwd of het gaat lukken zoals je vanmiddag vertelde!

Fred
 
thx G ja soms heb je dan net dat tikkeltje geluk dat ze het bij hebben dus ik zo blij als ne kleine die een lekstok kreeg :)

fred ik ga het zeker proberen hoor als het niet moest lukken kan ik het nog altijt anders doen maar ik zie niet in waarom het niet zou gaan.

voor de soldaat ga ik zeker wel hulp nodig hebben en zeker wat de kleuren betreft .
ik schilder mijn figuren met aqua color van ravel maar weet dus niet welke kleuren ik nodig heb.
als iemand eens wat tijt heeft en het hier kan zetten welke kleuren ik moet gaan halen ;) want ik zit niet echt in het militaire spul en ken er dan ook niets van.
 
Jawel, Dirk gaat de koe bij de horens vatten ! :D

Wordt een interessant dio.

Veel plezier en succes.
 
Mooie stukje uit de film, ik zal eens kijken in mijn boeken over Amerikaanse uniformen voor de juiste kleuren.
Ik schilder de kledingssukken met Tamiya Acryl, daar zij de kleuren: smoke jas: dark yellow
broek: olive drab
stormgordel: kaki
boots: red brouwn
alles wordt natuurlijk wel een beetje lichter of donkerder gemaakt naar gelang de situatie.
als ik iets vind mag ik dat dan hier posten?

Grzt Bart.
 
Ik heb de koe ook in het echt gezien. Ik ben wel eens benieuwd naar zijn pelske Dirk.
 
Apart diorama , ik benieuwd hoe je dit gaat indelen .. succes en veel plezier
 
thx de kleur is niets dat krijg ik wel goed maar de stank dat van dat beest komt :) zal tog een paar bussen deoderant moeten gebruiken denk ik.

ja bart geen probleem hoor.

alvast bedankt om er naar te kijken ;)
 
Veel succes is 1 van de betere films . Ben benieuwd naar deze ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan