Hoofdsponsor

1/35 S.A.S. Land Rover Pink Panther [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter TomPattyn
  • Startdatum Startdatum
Zo te zien ,laat het voertuig zich lekker en zonder teveel ongemakken bouwen....(meestal bij Tamiya).
Ziet er goed uit Tom,zal deze aandachtig volgen ,aangezien ik deze ook nog op m'n stapeltje liggen heb ;)

Zo te zien ,laat het voertuig zich lekker en zonder teveel ongemakken bouwen....(meestal bij Tamiya).
Ziet er goed uit Tom,zal deze aandachtig volgen ,aangezien ik deze ook nog op m'n stapeltje liggen heb ;)

Inderdaad, der zijn wel een aantal sinkholes maar de meeste zie je achteraf niet meer. Enkel momenteel ben ik bezig aan de laadbak en daar zijn er toch wel een aantal (tel: stuk of 10) die momenteel een laagje lijm hebben gekregen om morgen zo glad te worden als de poep van een babyke ;)

Gisteren was het fototoestelleke plat net nadat ik de foto's had genomen..... :( dus... de foto's maar gedelete want vandaag zit ik terug al een stuk verder:

DSC07288_zpsca3b5977.jpg

DSC07291_zps1313130d.jpg

DSC07290_zpsf76df94c.jpg

DSC07287_zps5f04db02.jpg

DSC07289_zpsf9cf9b1c.jpg

DSC07292_zps95f3bc46.jpg

Dat gaat lekker hier !!! Ik wist niet dat die bakken soms smoke dischargers bij hadden.

Ik kom erbij zitten. De bouw loopt precies heel vlot Tom!

Thierry

Inderdaad de bouw gaat echt heel vlot, zo vlot zelfs dat hij zo goed als klaar is. In principe nog enkel het figuurtje, maar dat kan wachten.

Hier staat hij in de primer, gekozen voor lichtgrijs. Veel kan je daar niet over vertellen, de foto zegt meer:

DSC07294_zps10121ba0.jpg

Nadien ben ik begonnen met pre-shade te zetten op de wielen:

DSC07295_zps4fcd45f7.jpg

En dan natuurlijk ook op de rest van het model:

DSC07296_zpsfa705062.jpg

En als afsluiterke dan maar een dry-fitje van het geheel:

DSC07298_zps7ddf992a.jpg

DSC07299_zps45942897.jpg

DSC07297_zpse8accdbf.jpg

DSC07300_zpsf937c7ad.jpg

En zo lieven mensen, staat hij klaar om zijn roze frakske aan te krijgen. Madam zal content zijn hihi, had haar gezegd dat ik vergeten was dat ik hem roze zou laten grinnik... Lol het was al discussie omdat ze Betty Boop wou als bestuurder ;)

Flinke vorderingen van onzen Tom.
Allez, dat is natuurlijk niet moeilijk als ge eerst maanden met zo'n draak van een kit hebt gevochten...
Hierna loopt alles van een leien dakje. We kijken weeral uit naar het vervolg.

Mark

Dit weekend niet kunnen bouwen omwille van een weekendje weg met 't vrouwke naar Oostende.

Maar vandaag toch wat vorderingen gemaakt.
Begonnen met het maken van een gepast roze kleurke dmv Aquarel vuurrood te mixen met Hansa wit.

En dan maar sproeien met onderstaande als resultaat he ;)

DSC07310_zpsc84af944.jpg

DSC07312_zpsa7dfe42d.jpg

DSC07311_zps232ce536.jpg

DSC07313_zps12c6298c.jpg

Ik ben dit boeiend topic waarschijnlijk voorbij gelopen:wub:zeer verzorgende bouw Tom we zetten er een stoeltje bij en kijk boeiend uit naar het vervolg...
Roze boeiende grtjes...

Ziet er een mooi gedetailleerde kit uit, goed ineengestoken. Dat roze voegt wel iets toe als blikvanger... ben benieuwd naar het resultaat straks!

Gaat helemaal de goede kant uit Tom, ook met de kleur.
Ben benieuwd naar de foto's van de samengebouwde versie...

Mark

Laat je maar ne keer goe gaan...

_proxy

Terug
Bovenaan