Hoofdsponsor

1/35 probeersels, verbouwingen en andere 1/35 conversies en schilderwerken.

Die is een bekend figuur aan het worden, wat een foto kan doen hé.
Jammer dat hij door de Russen zo slecht behandeld werd tijdens zijn gevangenschap.
 
Ha Jan,

je bent handig met de spatel zie ik en goed gevoel voor compositie. Converteren kan net zo leuk zijn als zelf alles sculpten, als zoiets lukt is dat fantastisch.
Bij deze vind ik het gevoel erg spreken, de rust na vermoeidheid en de Herder die waakt.
 
Heb de foto ook gezien en was daar niet goed van.
Converteren is echt wel nuttig om uw eigen idee te kunnen verwerken.
Steeds leerrijk als je het begin kan zien.
Ben weer vol mee in deze.
 
kleine update
voor de geïnteresseerden, als je vingers wilt plooien zonder zagen. Een drupel Tamiya lijm op de vinger, even wachten tot hij zacht wordt en dan in de juiste richting/houding plooien. Als je een hand met verschillende vingerhoudingen hebt, moet je ze natuurlijk wel scheiden met een resinzaag of een scalpel. Als je een scalpel gebruikt helpt ook hier een druppel Tamiya lijm om het gemakkelijker te maken.

006.JPG 007.JPG 008.JPG 009.JPG 010.JPG 011.JPG

nog wat werk aan
 
Ik heb niets met figuren maar heb wel respect voor het werk dat daarin wordt gestoken. Kan je die Oekrainer al kopen dan ? Dat is toch wel erg snel niet?

Het groene is putty maar welke juist?
 
Gaat goede weg op zo te zien.
 
Kan je die Oekrainer al kopen dan ? Dat is toch wel erg snel niet?
De figuur is scratch-build, is een samenvoegsel van onderdelen uit een MB doos "Danger Close"
De putty is apoxie sculpt green

_DSC8662.JPG
 
Ah ok. Die putty ken ik niet en ga er eens naar kijken.
 
Bijzonder knap. Ik zou er graag meer over opmerken, maar dit vat mijn gedachte samen.
 
heb de eerste verflaagjes aangebracht, hier en daar nog enkele dingen die ik wil verbeteren.
Maar bevalt me wel tot nu toe
021.jpg022.jpg023.jpg024.jpg025.jpg
 
Ziet er al goed Jan.
 
De gelijkenis met de foto is er al in ieder geval. Ziet er idd al goed uit 👍🏻

Greetzzzz Modest.
 
Kan alleen maar bewonderend kijken naar de manier waarop de figuur tot stand komt. Mooi.
 
Die is in ieder geval heel gelijkend !
Kan zo in productie Jan, denk dat je afnemers zou hebben.
 
Figuren schilderen is voor mij al een welhaast onmogelijke opgave omdat ik er niets van ken... figuurtjes ombouwen...dat is nog een paar levels hoger, chapeau man.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan