Hoofdsponsor

Porsche Carrera

Willy

Well-known member
Registered
Lid geworden
3 feb 2020
Beste Vrienden , omdat ik geen nieuwe onderdelen van Revell kan krijgen wegens te oud en deze kit loopt al snel naar de 150€ op E-Bay heb ik voor een alternatief gezocht en gevonden
Er komt een dikke Porsche motor allemaal overschotjes van een geweldige donatie van ne goeie kameraad van mij die gestopt was met zijn Porsche collectie
Natuurlijk paste deze motor niet dus de bodemplaat uitgezaagd en ervoor gezorgd dat de versnellingsbak toch op de juiste plaats blijft omdat de zijcardanassen daar in komen en deze de positie van de wielen maakt

Even een voorstelling , dit is het motorblok

De luchtaanzuigbuizen waar opzij de injectie plaats vind die verdikking zou de injecteur zijn ( hen er een geweldig filmpje van gezien op you-tube waar in die buizen van bovenaf gefilmd word bij een draaiende motor en daar zie je dus iedere benzine injectie

hier zie dat er al twee buizen zijn gemonteerd , ook zijn de bougiekabels al gemonteerd

nummerke drie

Op dit moment ben ik met de injectieleidingen bezig waar ik toch op serieuze problemen stoot namelijk het verven van de leidingen omdat die wit zijn en heb al van alles geprobeerd maar de verf blijft niet echt zitten , geprimmerd om daarna wit op te spuiten niks hielp ze zijn nu gespoten in witte primer van Tamiya odat op de spuitbus stond dat het ook voor metaal geschikt is liggen nu te drogen
dat was het voor even
Grt
Marc
Hallo Marc. Dat is echt een dikke tegenvaller dat je die onderdelen mankeert , gelukkig heb je al vervanging gevonden. Succes. Willy.

oldieman

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2016
Ziet er mooi uit.De leidingen heeft echt een meerwaarde.

Bovenaan