Hoofdsponsor

1/24 Porsche Carrera

Schaal 1/24 - 1/25
Beste vrienden allereerst bedankt voor de lieve en bemoedigende woorden voor mijn vrouw , ondertussen is ze toch al bijna de oude (?) behalve haar eten daar moet ik afzonderlijk voor koken zoals puree aardappelen , vlees niet in boter gebakken maar in de oven garen dus dubbele shift voor Coachke he maar dat doe ik met veel plezier
Nu iets anders mijn Porscheke dat loopt niet simpel met name de carrosserie nu hij zo mooi gespoten was krijg meer en meer problemen met de afwerking zoals de raamrubbers , ik krijg die met geen stokken mooi gelijnd omdat die mooi glooiend mee gegoten is in de plastic , dan maak je een misser en veeg het zwart eraf en dan kreeg ik vlekken in de vernis en dan waar je de tape snijd kleine krasjes in de vernis die dan zwart blijven he
Ben aan het overleggen om eens lans het remvloeistof station langs te gaan , maar daar stuit ik dan weer op misschien kleurverschil omdat ik de verf terug moet maken
Ondertussen nog wel wat gedaan hoor

het interieur is zo goed als af







Even de wielen gepresenteerd



Zo dat was het voor nu , het enige wat nu wat in het voordeel van modelbouw werkt is het sch....tweer
grt
Marc
 
Chique zeg, ik wist niet dat die kit zo gedetailleerd is.
 
Dany is ook zo niet gedetailleerd hoor de motor is niet origineel , de wielen zijn ook niet origineel en de veiligheidsriemen komen van een setje met allerlei sloten en haken voor riemen de riemen zijn ook apart gekocht
thanks
Marc
 
Hopelijk lukt het om het kleur terug te krijgen, vond het wel mooi...
 
Marc, wat die raamrubbers betreft: al eens zwarte (vilt)stift geprobeerd?
 
Erwin dat heb ik vroeger veel gebruikt maar men rade me dat af omdat het na verloop van tijd vergeelt , ik zal zien wat het word als hij uit het bad komt , een andere manier van werken misschien
dank u voor het meedenken
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan