Hoofdsponsor

1/24 Porsche 962c Leyton House

Schaal 1/24 - 1/25
Merci GraemeB en Dany. Je die CA stroomt er inderdaad gewoon doorheen Dany. Ik had dat ook niet gedacht.

De Porsche is ondertussen af.

Wat heb ik nog gedaan:

- Koplampen
- Glaswerk
- Interieur in body gelijmd
- Body op chassis gelijmd
- ruitenwisser / spiegels / aftermarket antenne

Nu eerst de foto's:

























Het is niet mijn beste model en is verre van perfect maar ga het toch in de vitrine zetten. Ik heb nog plek want heb nog maar 4 modellen erin staan.
Als ik in de toekomst plek tekort kom dan zullen de mooiste modellen blijven en de andere weg gaan.

De kit zelf is erg gesimplificeerd. De pasvorm is goed te noemen. De decals en de clear parts zijn minder.
Al bij al was het een goed leerproject want heb meerdere fouten gemaakt waarvan ik hopelijk uit ga leren in de toekomst. Als mijn geheugen die dingen onthoud :D

Bedankt voor het volgen en de al de reacties.
 
Ik vind het toch een geslaagd model hoor, denk dat er veel zijn die deze in hun vitrinekast zouden willen.
 
Ik kan me alleen maar aansluiten bij Erwin. Alleen de kenner of degene die heel goed kijkt (of weet waar te kijken) ziet eventuele onvolkomenheden.
 
Dit is zeker en vast een meer dan geslaagd model... doet mij zelfs goesting krijgen om ook weer dergelijke modellen te bouwen, ook al heb ik in jaaaaaaaaaaren geen racewagens meer gebouwd. (en da's een beetje de schuld van Tamiya die plotseling de "curbside"-tour op ging).
 
Mooi model geworden en ja van elk model leer je wel wat.
 
zalig mooi goed gedaan Michel ; foutjes ? maakt iedereen maar je moet goed koekeloeren eer je ze ziet
Ik vind hem de moeite waard om te bekijken
 
Het is niet mijn beste model en is verre van perfect maar ga het toch in de vitrine zetten. Ik heb nog plek want heb nog maar 4 modellen erin staan.
Amai, Ik ken hier niet veel van maar zie wat ik zie.
Vind het een zeer mooi afgewerkt model en ik moet daar zelfs nog niet aan beginnen.
Bravo en zet maar gerust in de vitrine kast want hij mag gezien worden.
 
Mooi geslaagd model geworden.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan