Hey,
Allez, we zijn hier alweer terug, en da's snel naar mijn normen....

We hebben wat deftig kunnen doorwerken ondertussen en hebben de eerste laag van de sneeuwcamou kunnen aanbrengen. Zoals al verteld is dit gebeurt met de haarlaktechniek. Nadien rustig afwrijven met zachte borstel en een fijne naald om enkele krassen te kunnen maken. En weer verzegelen nadien met klir, er liggen al wat lagen op zulle....

Nu kunnen we verder afwerken met de nodige washes en anderen brol erop.....

Ondertussen ook wat kunnen verder werken aan het ondergrondje die erbij zit. Deze is eerst en vooral op een deftige houten sokkel geplaatst en dan voorzien van zijn basiskleuren. Uiteraard dient er nog aan gesleuteld te worden.
Allez, war foto's....
en van het ondergrondje.....
De houten planken zijn geschilderd met vier verschillende kleuren gaande van bruine tot grijze tinten om een iets of wat verweerd uiterlijk te geven. Let op, dit is enkel maar basis nu, er dient nog verschillende stappen ondernomen te worden om het goed te brengen, zo moet er nog schaduw worden gecreëerd en moet er nog worden opgelicht in bepaalde delen.
De aarden sporen zijn geschilderd en voorzien van een drybrush met verschillende tinten. Uiteraard dient men nu nog af te werken met modderachtige toestanden en voorzien van vochtige accenten.
De sneeuw zelf zal nadien worden aangebracht en bestaat uit een soort van poeder, aftermarket, dat ik in bruikleen heb gekregen van een vriend uit de club. Nu, ik ben iets of wat terughoudend daar tegenover wegens het mogelijk vergelen van dat spul, vandaar dat dit eerder een testcase zal zijn voor dit. Normaal gezien zou ik soda-poeder gebruiken, daar weet ik van dat het niet verkleurd. Wordt vervolgend natuurlijk.
Hopelijk bevalt het jullie....