Mooi beest ... heb er altijd veel bewondering voor gehad voor iemand die dit tot een goed einde brengt.... ik geniet stilletjes mee van de show 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi werk..Op een paar onderdelen na zijn ze nu allemaal op de draak bevestigd.
Omwille van de (af)breekbaarheid tijdens het behandelen van het voertuig ontbreken dus nog de achterste portieren, de twee buitenste achteruitkijkspiegels, 2 schoppen, een zeildoek en de kraan met takel voor het reservewiel welke beiden in het spuithok liggen.
Het A-frame en zijn steunen zullen liggend gepresenteerd worden omdat dit niet kan opstaan als de trailer gekoppeld is.
De foto's zoals hij nu is zonder de eindverwering:
Bekijk bijlage 430974
Bekijk bijlage 430975
Bekijk bijlage 430976
Bekijk bijlage 430977
Bekijk bijlage 430978
Fritz kwam ook nog eens kijken.
De voorstelling binnen mijn club van deze Tamiya bouw was op 3 januari, morgen zijn we 3 februari en zal de trekker zo goed als afgewerkt zijn. Niet slecht op één maand tijd, al zeg ik het zelf. De oplegger zal volgende week opgestart worden, eerst enkele andere projecten wat aandacht geven.
Bij deze niet omdat ik die beschouw als een voertuig van een verzamelaar die er maar met buiten komt bij evenementen. De volgende die ik zal bouwen, de M26 Recovery Tractor zal iets meer verweerd zijn.Mooi verweerd , maar moet er niet hier of daar een beetje chipping komen ?
Greetzzzz Modest
Mooi beest geworden Erwin. Wat een verschil van kleur bij de buitenfoto's . Willy.De trekkende draak is zo goed als klaar en met het mooie weer deze morgen enkele foto's genomen buiten:
Bekijk bijlage 431005
Bekijk bijlage 431006
Bekijk bijlage 431007
Bekijk bijlage 431008
Bekijk bijlage 431009
Bekijk bijlage 431010
Bekijk bijlage 431011
In de loop van deze week start ik met de oplegger.
Daar kijk ik nu niet van op hoor want je bent hier iets knap aan het neerzetten.e draak werd gisteren voorgesteld op de club vergadering en kreeg veel bijval, ikke dus weerom content.