Hoofdsponsor

1/35 M10 Ersatz [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aha ! een roestig exemplaar. Ziet er al deftig uit !!
 
Thanks mensen,

Inderdaad GUnit, Rik dit is ergens mijn bedoeling, samen gecombineerd met het gebouw op de foto in mijn topic bij dioramma's.

Grtz Bart.
 
Heel knappe roesteffecten Bart. Staat echt al de nodige jaren weg te roesten in de Ardennen.
 
netjes hoor ,de tijd is een stille getuige geweest van deze panzer :)
 
Heel mooi hoor! :)
Zeker het verweren en de roest patronen.
Netjes :D

mvg

Patrice
 
Bedankt voor de reacties,

Roest, roest en nog eens roest, nog een beetje en mijn tankske is volledig opgeroest.:laugh:
We hebben het achterdek ook verder verweerd, ook verder nog "verse roest aangebracht met pigmentpoeder"

Fotos:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo tot de volgende roestig update.

Grtz Bart.
 
Mooi gedaan Bart, zit er nog een tank onder die roest? :)
 
een tank is op zijn mooist als ie versleten is
 
Prachtig resultaat!
Dit is een juweel in wording ;)
 
Je ziet hem per post ouder worden en wegroesten... mooi hoor..
 
is echt heel knap aan het worden,
benieuwd naar het verdere vervolg
grten jurgen
 
Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog een aantal fotos van de vorderingen heb gepost.
Nu de baanwielen erop staan en verweerd zijn is het toch tijd voor een paar fotos.

De baanwielen zijn behandeld met Italien earth voor de felle roest kleuren, de andere roest is met een drybrush van Burnd sienna olieverf gedaan.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu hier en daar nog een beetje bijwerken, en dan op naar de rupsen.^^

Grtz Bart.
 
ziet er echt knap uit!! grten jurgen
 
Ziet er roestig uit hoor Bart, die missie is al dik geslaagd :).
 
Hmja. knappe roest moet ik zeggen.. Op het eerste zicht leek mij het gelige wat te licht, maar ik heb dan onze goede vriend google erbij genomen en na wat afbeeldingen te bekijken lijkt het me toch best realistisch.. Knap werk dus!



Grtz Sheriff
 
Die wielen zijn gewoon spot on ! Op de hull zie ik precies wel steeds een donkere vlek met daarin een lichtere kleur roest, volgens mij kan je hier iets meer variatie toepassen ? Zeer goed bezig, weer een roestliefhebber erbij !
 
Bart, ik zag je M10 Ersatz in het echt,(te Middelkerke)en het enige wat ik nu al kan zeggen ,is dat dit weer een kroonjuweeltje aan het worden is .
Echt prachtig hoe die verweerd is !

greetz Filip
 
Thanks mannen, maar er is nog heel wat werk aan de winkel. Het is wel moeilijk om te zorgen dat het niet te overdone wordt.
Inderdaad GUnit daar heb je zeker gelijk in, aan de hull is nog heel wat werk, dit moet zeker nog beter, veel beter.

Thanks Filip ondertusen is hij al terug een beetje veranderd hoor, als alles goed mee zit breng ik hem mee naar de ledenvergadering.

Sheriff ik had ook die indruk van het te gele kleur, maar iemand op de beurs te Middelkerke ( ik dacht Swa, maar ben niet meer zeker) gaf me een tip met nog meer oranje kleuren te gaan blenden.

Grtz Bart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan