Hoofdsponsor

1/35 M10 Ersatz [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mocht hem ook aanschouwen in Middelkerke, en in het echt oogt hij nog beter als op je foto's.

En ik bedoel dit als compliment op je schilderkunsten, en wil geen afbreuk doen aan je foto's.;);););)

Groeten Rik
 
Bedankt voor het compliment Rik, we doen ons best hé. :wub:
Ik heb al een extra visje geworpen richting mijn lieve echtgenote om een nieuw fototoestel te kopen, eentje die een betere lens en macro funtie heeft. Nu maar hopen dat ze bijt in het visje.:dry:

Grtz Bart.
 
We hebben terug een beetje verder gewerkt aan de roestige tank, nog een pigmentwash of 2 bij gevoegd op beplaalde plaatsen. Een washjes met light rust van MIG, en hier en daar een wash van primer red van MIG.:)
Daardoor moet ik wel de wash van Italian earth hier en daar opnieuw doen, dit om het felle roest op bepaalde plaatsen terug te krijgen.


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En met de Ersatz toren, deze moet wel nog verder afgewerkt worden, staat nog maar in beginstadium.

attachment.jpg

attachment.jpg

Ook de tracks hebben al hun eerste kleurtje gekregen, maar dat is voor de volgende keer.^^

Grtz Bart.
 
Bart,

Mooie update met die oranje-achtige roesttinten,dit geeft nu net dat tikkeltje meerwaarde aan.
Ik blijf dan ook dit prachtbeest vol verwachting verder volgen.

Groetjes Filip small3d022.gif
 
Dag Bart,

De roestkleuren komen prominent naar voren, contrasteren sterk met het faded groen. In het echt is het echter stukken beter, het zal wel aan de belichting liggen in de foto's. De roestkleuren zijn wel realistisch echt, I like it ! Je decals zijn ook prachtig ingewerkt in het geheel.

Groeten Rik
 
Nog een beetje tijd gevonden om verder te werken, de tracks hebben hun kleurtje gekregen.
Een samenspel van olieverf en pigmenten.:D

attachment.jpg

attachment.jpg

Ook de pantzerplaat voor de toren heeft zijn eerste roest gekregen, het wordt echt een roestige bak.:dry:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


Zo tot de volgende update.

Grtz Bart.
 
Prachtig werk, Bart !

De tracks hebben een mooi roestkleur, ze zullen goed passen bij de rest van de tank.
De Ersatz toren heeft mooie roesttinten. Prachtig hoe je de decals in het geheel hebt verwerkt.

Groeten Rik
 
prachtig werk voor mij is dat al een van de mooiste dat ik al gezien heb echt mijn ding ik zal nog zeer veel moeten leren want mijn schilderkunst is nog altijd 3 x 0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan