Hoofdsponsor

Kirov............Steampunk.

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Volg de anderen en vind het ook knap al.
 
Nog een rondje gedaan om iets meer kleurverschil te krijgen. Nu goed laten drogen voordat de andere kleuren efop komen.

20221107_104628.jpg
 
Dat zet een duidelijk (en ook duidelijk abstract) beeld neer Ron, nog steeds afstevenend op een mooi eindresultaat.
 
Wanneer ik dergelijke fantasy luchtschepen zie, moet altijd denken aan de vele uurtjes dat ik versleten heb met het spel Crimson Skies :)
 
Bedankt Roy en Dany.

Roy hoop dat het zo doorzet dan word het nog een echt leuk geval 🙂

Dany, Ik kan dat spel niet maar van wat ik zag op Google zaten er ook wel leuke dingen in.
 
De kleur zit heel goed vind ik en ben benieuwd naar de kleurenkeuze die je verder gaat gebruiken want gaat het geheel doen leven.
 
Pascal, in ieder geval nog wat staal en koper, en wat gewone kleuren hier en daar.
 
Nog meer basis kleurtjes 🙂

20221108_145213.jpg
 
Erg mooie en zachte kleuren. Ik doe het je niet na, ik heb geen voeling met zo'n kleurenpalet maken.
 
Bedankt voor je reactie Michel. Zolang je in de dezelfde keuren reeks bezig blijft dan kan er weinig mis gaan hoor :-)
 
Bijna gereed, Het basisplaatje moet nog afgewerkt worden en de Kirov zelf, ja is voor mij gereed.🙂

Gevalletje wie niet durf weet ook niets 😂 en een sneak previeuw van de Kirov.

20221115_121620.jpg

20221115_125901.jpg
 
Kirov ziet er prachtig uit. Plaatje wacht ik nog even af.
 
Bedankt Roy.
Het plaatje was geen succes 😂 dus even opnieuw spuiten.
 
Persoonlijk vind ik het metaal iets te blinkend voor mij, maar kan ermee door. Ondergrondje wacht ik nog even af
 
Hou wel van de kleuren combinatie.
 
voor mij gaat het de goede richting uit kan het wel waarderen.
 
Bedankt voor de reacties mannen (y) en hoop morgen of later in de middag het eindresultaat te posten van de Kirov.
 
Heb tot nu toe stilletjes gevolgd maar laat die eind foto's maar komen!
Vind dit een heel leuke bouw.

Fred
 
Had, als steampunk object, eerlijk gezegd iets meer koper nuances verwacht maar vind hem toch geslaagd hoor.
 
Bij deze de foto`s van het eindresultaat. Het was een leuk werkje om weer de zin in het modelbouw te krijgen wat een beetje weg was.

Geen verder gezever ...plaatjes :-)

20221117_122313.jpg


20221117_122327.jpg

20221117_122336.jpg

20221117_122343.jpg

20221117_122358.jpg

20221117_122419.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan