Hoofdsponsor

Kirov............Steampunk.

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Het gebruik van de pattex heb ik blijkbaar gemist. In welk topic kan ik dit terugvinden ?

Jan gebruikte het voor zijn wit metalen samurai figuur, Ik vind het nu al een goede lijm na een val proef :ROFLMAO:

@Erwin, De meeste oude technieken zijn een beetje verdwenen door al die kant en klare producten.
 
nog nooit gehoord van deze methode... 1 om te onthouden. Krimpt dit niet sterk?
 
Gebruik deze methode alleen voor die naadjes die te lastig zijn om met putty dicht te zetten, die kleine irritante naadjes die je pas terug ziet als je gespoten heeft 🙂 dus als het krimpt zie je er toch niets van terug.
 
Voor die kleine naden gebruik ik liquid putty van mr hobby, surplus kuis je op met alcohol. Werkt ook perfect.
 
Laatste dagen bezig gehouden met de propellers de geprinte versie`s waren niet echt geslaagd maar dat was bekend voordat ik het kitje in huis had. Heb nog een poging gedaan om ze te redden maar dat liep op niets uit.

Paar stukje vierkante strip en wat platte strips van Evergreen konden het probleem wel aan, tikkeltje aan de grove kant maar ach moet ook eens kunnen lekker relaxt aan de gang 🙂 :cool:

Mijn trouwe chopper die al 35 jaar zijn taak zonder commentaar levert.

20221017_143918.jpg

20221019_160233.jpg
 
Die chopper ziet er beter uit dan die brol die ik heb aangeschaft.
 
Mooi werk Ron. Doe je nog iets aan die vierkantjes waar de schroeven opzitten.

Welk één heb jij Pascal?
 
Mooi werk Ron. Doe je nog iets aan die vierkantjes waar de schroeven opzitten.

Welk één heb jij Pascal?

Ik denk dat ik er niet echt veel aan kan doen Silenoz maar zal er nog eens naar kijken want ben niet helemaal tevreden met die neus cones, geen idee hoe die heten :ROFLMAO:
 
Ik denk dat ik er niet echt veel aan kan doen Silenoz maar zal er nog eens naar kijken want ben niet helemaal tevreden met die neus cones, geen idee hoe die heten :ROFLMAO:
"Spinners" Ron, die nose cones op de propellers noemen spinners.
 
Het vlieg dus ik weet er niets vanaf en dat blijkt wel weer :ROFLMAO: Bedankt voor de juiste benaming Dany (y)
 
Kirov is bijna gereed voor de spuit. Alleen nog de 4 half ronde stukken op de achterzijde uitlijnen en twee stripjes Evergreen bij de afdeling bommen plaatsen, deze waren voor de helft verdwenen.




20221027_131436.jpg

20221027_131446.jpg

20221027_131509.jpg
 
Keurig netjes, zoals mijn lerares Frans zou zeggen.
 
Wordt een leuk schilderwerkje.
 
Bedankt voor de reacties mannen. Misschien van het weekend eens wat airbrushen.
 
ziet er nu al best aardig uit, beloofd dus nog wat na het schilderwerk
 
Knappe vorderingen en proper werk.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan