Hoofdsponsor

1/72 Huey UH-1 revell en Hasegawa

ERVARING
Beginner in deze materie
BOUWWIJZE
BOUWBUDGET
BOUWSTATUS
Nog beginnen
COMMENTAREN
Laat komen want kan alleen maar leren.
Bedankt voor de feedback Silenoz en neem ze ter harte want na wat rondkijken klopt de opmerking volledig.(y)
Beetje meer fun en veranderen maar.
Wat de kleur van de rotor betreft zijn er meerdere mogelijkheden zo ik denk te lezen.
Mijn Engels is goed maar technisch beperkt en dat maakt dat ik fout kan zijn..
Van wat ik voor deze gelezen heb is de onderkant zwart en de bovenkant mee olijf groen.
Wat de strepen betreft zijn die inderdaad geel maar kunnen ook wit of geen zijn.
Ik zal inderdaad de afgebroken staart de randen een stuk dunner maken dat oogt een stuk beter.
Dat zal opgelost worden met de begroeiing Ron. zodat je de randen niet zult zien.:sneaky:

P6070005.JPG

P6070008.JPG

P6070010.JPGBedankt airbus

Pascal, als hij daar al efkes ligt, dan ga je deze meer moeten weatheren; de jungle is ongenadig.
Let er bij het plaatsen van de begroeiing ook op dat, toen de heli neerviel, zijn schroeven waarschijnlijk nog draaiden en dat zij schade hebben toegebracht aan de bomen.

Dat het niet makkelijk was of is dat wisten we wel , men moet echt een freak zijn in helikopter kunde ( :winking: ) maar Pascal kennende komt dat goed
Ik zelf begin niet aan zoiets
Er zijn nog zaken die aangepast zullen worden , maar ik heb er weeral een goed zicht op of in
Ik persoonlijk vind het al iets hebben

Pascal, als hij daar al efkes ligt, dan ga je deze meer moeten weatheren; de jungle is ongenadig.
Let er bij het plaatsen van de begroeiing ook op dat, toen de heli neerviel, zijn schroeven waarschijnlijk nog draaiden en dat zij schade hebben toegebracht aan de bomen.
Ja Erwin.
Ik hoop dat het met de toevoeging van het water allemaal wat beter zichtbaar word.
De boom over het water is afgebroken en de andere boom is door gewicht heli wat schuin gaan hangen.
Er liggen afgebroken takken en wat stukken van heli.
Het blijft spelen maar breng hem mee naar Gentse beurs.

Dat lijkt mij inderdaad het moeilijkste in dit dio, een correcte weergave van de begroeiing en de bodemschade door de crash. Ik volg van nabij. Succes.

Na het gieten van de epoxy wilde ik eens wat proberen om wat meer kleuring in het water te krijgen om een effect te bereiken.
Vond dit goed gelukt .
Na 24 uur, wat genoeg moet zijn voor uitharding epoxy bleven enkele plaatsen kleverig.
Na drie dagen was dit nog steeds zo.
Begon mij af te vragen wat de reden kon zijn en het betrof de plaatsen waar ik de verfstof later had aangebracht.
Dus dit wetende heb ik weer een laagje epoxy gelegd en dit is dan toch gelukt en uitgehard.
Weer wat bijgeleerd met schade en schande.
De verzekering om het water binnen het kader te houden was ook niet optimaal waardoor er wat knoeiwerk aan te pas kwam.
Laat dit nu even rusten voor we aan de oplap werkjes beginnen.

P6190017.JPG

P6190018.JPG

P6190019.JPG

P6190020.JPG

Terug
Bovenaan