Hoofdsponsor

1/72 Huey UH-1 revell en Hasegawa

ERVARING
Beginner in deze materie
BOUWWIJZE
BOUWBUDGET
BOUWSTATUS
Nog beginnen
COMMENTAREN
Laat komen want kan alleen maar leren.
Mooie aanpassingen. Ik veronderstel dat er voldoende informatie te vinden is op het net om een en ander correct weer te geven? Die achterste bankjes zijn zo te zien wel heel erg smal om iemand op te zetten. Werden deze werkelijk gebruikt?

Die achterste bankjes zijn zo te zien wel heel erg smal om iemand op te zetten. Werden deze werkelijk gebruikt?

Die werden zeker gebruikt, ik heb daar lang geleden opgezeten en als da spel een scherpe draai maakt dan heb je snel die paal vast :ROFLMAO:

Grtz.

Luc:cool:

Het blijft wat schaal bedrog maar uw knietjes moest je goed optrekken.

Schermafbeelding 2024-05-29 111502o.jpg

Daar zitten 2 personen op dat bankje.

Jaaa pascal, jij bent op alle markten thuis e, dio's, middeleeuwen en nu een helicopter...
1 woord wauw...Zou dit niet kunnen

Falco

Pfffffffffff..........
Hier komt de kat op de koord en ben er nogal vlug afgevallen.
Van paniek tot geklieder daar ik hier 0.0 ervaring in heb.
Dus zal het een vuile ramenpartij worden om dit geklungel wat te verdoezelen.

P5300004.JPG

P5300006.JPG

P5300007.JPG

P5300008.JPG

P5300005.JPG

P5300010.JPG

P5300011.JPG

s (3).JPG

s (5).JPG

Hier zal ik toch wat verder moeten gaan zoeken om zo iets op te lossen.

Laatst bewerkt:
Dat is weer jammer, Misschien eens vernis of houtlijm of speciaal product gebruiken voor clear parts.

Ik was me er niet bewust van dat er aan de zijkant van het mototcompartiment ook nog stoelen waren. Ik dat daar links en rechts flexibele rubberen brandstoftanks gemonteerd werden:

112009-10000-pristine.jpg

heb je deze proberen te schuren voor ze zo mat werden? Eventueel kan je deze polijsten langs de buitenzijde na het opvullen van alle gaten en kieren. Anders kan je proberen styreenstrookjes aan de binnenzijde van de ramen te kleven (zo klein mogelijk) en dan met tape de grootte van de openingen over te nemen en deze zo uit te zetten op blisterverpakking. Deze kan je dan met secondelijm op deze richeltjes kleven.

Bedankt voor jullie tips.
Heb hier deluxe looks glass gebruikt om de ramen te kleven
heb je deze proberen te schuren voor ze zo mat werden
Had de kanten wat willen bij schuren na het opvullen.
Daardoor wat de controle verloren en op het raam geschuurd.
Dan geprobeerd te schuren met verschillende zandkorrels tot 15000.
Maar krijg dit niet klaar.
Overweeg om ze na te maken en te vervangen.
Heb hier afgeronde doorschijnende verpakking liggen waar ik enkele pogingen mee kan doen.

ik was er bij mijn Optica redelijk in geslaagd, buiten aan de opliggende randen waar ik een overgang had. Alleen de afwerking met een soort gauzy was funest... net opgeschuurd en doorzichtig, heb je dan achteraf kleine brokjes en visoogjes...

Heb je nat geschuurd? Of droog? Is een hemelsbreed verschil.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan