Hoofdsponsor

1/35 Hetzer Mid Prod. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
foto hier ook niet zichtbaar
misschien per ongeluk op private gezet??
 
Kunnen jullie deze zien jongens ?

20-13_zps59140083-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, nu kan ik hem wel zien. Ikke nu "happy puppy":wiggle::wiggle::veryhappy:
Schitterend plaatje G. Lijkt net of hij klaar staat om van de onderzetter te vetrekken.
Benieuwd naar de "final push"...

Mark
 
OK, ik zal in m'n haast wel dingen verkeerd gedaan hebben. Bedankt mannen !
 
Topklasse Guy ! Zoals hij daar staat op die sokkel, da's als een parel in een oesterschelp.

Puur genieten.

Groeten Rik
 
heel knap G ga je hem mee brengen naar de forum dag ? dan breng ik mijn hetser ook mee , kan ik het verschil eens goed bekijken van de winter camo
 
Terug een knap model, je kan hem niet onderscheiden van de echt.

Grtz Bart.
 
Ik beschouw hem als helemaal klaar jongens. De laatste handelingen zijn achter de rug en hij staat op een zwart display.



Update 13 ben ik jullie wel nog verschuldigd :

1) De witmetalen tracks van Friul werden als volgt bewerkt :

- laagjes Tamiya Acryl Flat Earth werden met de airbush opgebracht (verdund met Tamiya Laquer thinner),

- een (niet kapot gemengde) stevige mix pigmenten van AK European Earth + Mig Dark Mud + Mig Gulf War Sand + white spirit werd royaal opgeborsteld,

- na droging van deze mix werd het teveel waar nodig weggenomen met een zachte borstel en werden de tracks bespoten met een royale laag AK Pigment fixer,

- vochtige/opdrogende plekken werden hier en daar gemaakt met Mig Wet Effects And Damp Earth Mixture, licht verdund met white spirit voor een mooie vloei,

- met AK Dark Steel pigment (grafiet is evenwaardig) de zone tussen de tanden van de tracks waar de loopwielen continu 'polijsten', behandeld,

- de tanden lichtjes opgewreven met Dark Steel,

- met een schuurpapiertje met fijne korrel het metaal van de buitenkant weer wat opgehaald van onder de zandpigmenten.



2) de smeer- en olieresten op de wielen :

- na het aanbrengen van een mix van stof/zandpigmenten op de wielen,

- werd er een mengsel van AK Engine Grime en AK Engine Oil toegepast waar nodig,

- met white spirit werden bepaalde zones wat verzacht en konden uitlopers gemaakt worden.



De laatste foto's volgen vandaag.

Met vriendelijke groet van Guy.
 
weet je waar ik de meeste bewondering heb bij jullie bouwers van zulke voertuigen, dat is die camouflagetechniek en de realistische instrumenten dat je zelf bijwerkt!
respect mannen, ik geniet hier wel van!:ohmy:


grt nicolas
 
Buzzy, ik hoop een beetje aan uw verwachtingen te voldoen dan...

Nicolas, dank je.

Klaar !

29-6_zpscfdb0ea2.jpg

22-13_zps4215c794.jpg

23-11_zps6caec848.jpg

24-7_zps6a8fe004.jpg

25-10_zpsc1b47db3.jpg

Vriendelijke groeten van G.
 
Laatst bewerkt:
prachtig resultaat... gewoon om vingers van af te likken...
 
Silenoz, dat mag ik graag vernemen van jou !
 
Schitterende creatie weer van u hé G. Ineens op een hoger sokkeltje . Gaat ie dan ook van achter in de kast ?
Deze moogt ge gerust een plaatske vooraan geven zene...
Klasse werk maat.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan