Hoofdsponsor

1/72 GRB: Edgley EA-7 Optica

Begint al aardig vorm in te komen na waarschijnlijk oneindig durende schuursessies.
 
Bedankt, zijn geen oneindige schuursessies, maar vele kleintjes zijn uiteindelijk ook veel
 
Echt wel een "speciaaltje" in extremis. Dat zal een wel zeer interessant model zijn na afwerking, zeker een eye-catcher.
En hier is er zelfs een bouwplan (en/of kit) te koop voor een RC-versie.

Een foto van de 1/1 in de rode livery :

Bij nader inzien zou het ook een 3D rendering kunnen zijn, tegenwoordig steeds moeilijker in te schatten.
 
Laatst bewerkt:
Amai ,hier mag je niet even wegdraaien of men mist een hoop.
Bij gelezen en blij dat het glaswerk wel past wat toch een hele opluchting moet zijn.
Mooi foto en blijf het een geweldig mooi toestel vinden.
 
Bedankt, deze heeft wel iets.. jammer eigenlijk dat ie geen potten gebroken heeft..

Verder schuren. Rond de ring waar de lucht buitenkomt zat nog een sinkmark rondom.. dus vullen met CA, en dan ook weer schuren natuurlijk, alook de staartbomen:

1436500-11032-35-1440.jpg


1436502-11032-22-1440.jpg


En de cockpit in zijn basiskleuren (vooral zwart, maar toch donkergrijs gepakt...)
1436503-11032-12-1440.jpg


1436504-11032-39-1440.jpg


Wordt vervolgd..
 
Het hoeft geen fotomodel te worden hè :)

Serieus, goed bezig.
 
Mooi werk. Ik had niet gedacht dat dit een 3 zitter zou zijn.
 
't Is echt een specialleken hé en met al dat glas zal er veel van de cockpit te zien zijn.
 
@Erwin: Dat wel, maar gelukkig is het een klein modelletje...

@Michel: het is wel een redelijk ruime cockpit

@Roy: Ik weet het, maar je probeert toch ook iets moois af te leveren waar je zelf ook tevreden over bent
 
Wish me luck, deze week de glasparts geprobeerd te polijsten, en dan vanochtend behandeld met gauze van AK. Benieuwd...
 
Gauzy... sorry.

33261-88426-11-720.jpg
geen onverdeeld succes, ook nog geen onverdeelde ramp. Nog krassen zichtbaar, waarschijnlijk aan de binnenzijde wegens moeilijk te bereiken, en ook brokjes in het product...
1441913-11032-35-1440.jpg


dus poging 2...
 
Ziet er mij toch al goed uit. Zou dat een soort van parketglans zijn?
 
Jij zit er met de neus op maar op foto valt dit toch reuze mee zo te zien.
 
Is moeilijk om het weer te geven, maar zitten nog krassen op de binnenzijde en een soort brokjes die aangedroogd zijn...

@Michel: zou kunnen, ga de volgende keer foto's van de het geheel toevoegen.
 
Nog 8 dagen te gaan..... gaat de goeie kant op hier maar traditiegetrouw blijf je het spannend maken ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan