Hoofdsponsor

1/35 German tram car 641 [wip]

Prachtig ! Wanneer alles erop staat zal het serieuze impact hebben, ga je nog een verwaaide krant in de kant zwieren ?
 
Het urinoir staat heel mooi in het diorama
 
Ik volg al van af het begin dit fijn project,wordt steeds mooier en mooier😉
 
niets aan toe te voegen en volg collega's hierboven mooi bezig grt Pascal
 
Kan me die dingen ook nog wel herinneren...."stinkhokken"
En deze is zo goed gemaakt dat ik het bijna weer ruik. t9409.gif

Fred
 
Die geur is nog het simpelste na te maken denk ik. 1 drupje ochtend urine en effe in de zon laten staan, succes verzekerd !!! :684: :@
 
Brengt gelijk wat leven in de brouwerij. Ga je nog een beekje urine uit het hok laten lopen ? Je zou er de krant mooi mee kunnen "verkleuren". Een grappige toets voor de opmerkzame bewonderaars van dit diorama !
 
formidabel ; ik zeg het nogmaals hier zitten toch wel echte kunstenaars tussen man man man toch
Marc
 
Brengt gelijk wat leven in de brouwerij. Ga je nog een beekje urine uit het hok laten lopen ? Je zou er de krant mooi mee kunnen "verkleuren". Een grappige toets voor de opmerkzame bewonderaars van dit diorama !

Hi hi...ik weet niet of het wel " netjes " zou zijn om te doen ?.
 
formidabel ; ik zeg het nogmaals hier zitten toch wel echte kunstenaars tussen man man man toch
Marc

Dank je wel. Dit diorama heeft mij doen besluiten om hierna nog een dio te gaan doen. Dit is mij erg goed bevallen.
 
Ik kan dat in de verste niet zo goed als gij maar vind het toch ook leuk om eens ineen te steken
Marc
 
Och hij is nog niet klaar. Is wel een leuk idee een bankje of iets in die richting. Kan ik misschien wel erbij doen...:). Maar eerst nog de bovenleiding en masten enzo meer..

hahahaha ben echt blij met dit allemaal te zien en te volgen respect man grt Pascal
 
Misschien doe je het beter niet, het zou wel eens onbedoeld de focus kunnen verleggen, niettemin een dikke A+ !
 
hahahaha ben echt blij met dit allemaal te zien en te volgen respect man grt Pascal

Dank je wel. Ja...zo kun je zien dat het soms helemaal de andere kant op loopt. Het was in den beginsel niet mijn bedoeling om er zover in door te gaan. Nu vind ik het allemaal meer als leuk om te doen. Diorama bouw is ook best wel cool!.
 
Misschien doe je het beter niet, het zou wel eens onbedoeld de focus kunnen verleggen, niettemin een dikke A+ !

Jah....ik durfde het toch eigenlijk al niet om te doen. Maar technisch is het wel mogelijk uiteraard..
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan