Hoofdsponsor

1/35 Forest dump. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit was het wachten waard man. Prachtig werk.
Die blaadjes zijn een echt huzarenwerk geweest zeker.
 
Walter, tja, één na één...

Spaander, op de fretjes ervan staat Fredericus Rex.

Buzzy, jep, maar zo leuk om te doen, echt ! Er komen er nog véle meer.
 
Merci Guy, nu voel ik me nog meer een prutser :D


:You_Rock_Emoticon:
 
Bedankt Walter ;);) Prachtige site met heeeeele mooie dingen daar, zeker op de kleinere schalen ..;););)
 
Mooi effect met die blaadjes :)

Er komen er nog veel meer op zeg je, bedoel je dan ook aan de voorband? Want deze lijkt een beetje te "zweven" boven je ondergrond.. :( Of wacht, ik loop waarschijnlijk weer voorop op de feiten, er komen nog varens op ook zeker??)

Ben al in volle spanning aan het wachten op de volgende foto ;)
 
Had jij tijd te veel toen je dochter op vakantie was? :$
Ziet er schitterend uit, maar wat heb jij een engelengeduld.

Peter
 
Geslaagde titel en even geslaagd begin van hetdio G.
Deze blijf ik weer met de nodige aandacht volgen.

Mark
 
Hey,

Guy, ik zie nog een blaadje te kort,..... ergens....... :))
Neen jong, da's meer of prachtig, en indd, het linkervoorwiel lijkt te zweven, ofwel is dit een vals beeld vanuit de foto. Maar ik vermoed dat dit wel zal weggefoefeld gaat worden... ;).
 
Yep prachtig werk! 2 dingen die ik heel geslaagd vind: de blaadjes binnen het voertuig + de donkere schaduw onder het voertuig :You_Rock_Emoticon:

Dus: geen desillusie ^^

Thierry
 
Thanks jongens, ik wacht op de rest van m'n bestelde bladeren, zolang werk ik wat aan mijn ander dioke.

Swaken, het is vermoedelijk de foto maar dan nog dien ik bij de wielen bladeren bij te voegen, ze moeten echt 'in' de bladeren zitten.

Thierry, allez goed dat het geen desillusie is vriend ! Ik doe mijn best.
 
Eikenblaadjes zijn aangekomen en dus weer verder gewerkt aan het bladerdek, al ben ik nog niet rond met deze job.

Ik spuit deze terwijl ze op hun raampje zitten, aan beide kanten natuurlijk, alvorens ze los te snijden.

107_zps1ba6f68e.jpg

Eens ze zijn ingelijmd, bewerk ik ze verder met acrylverfjes die sterk verdund werden.

108_zps622baea7.jpg

De herfstkleuren probeer ik zo natuurgetrouw mogelijk te variëren.

110_zpsc85dd0ad.jpg

En als het laatste blaadje erop zit, is het de beurt aan deze jongens :

109_zps3478f861.jpg

Vriendelijke groet van G.
 
Guy is de volgende lading blaadjes al besteld :D:D:D...of zijn deze voldoende...ja val in herhaling denk ik ...kwijlen ,genieten en hopen op de volgende update zeker.....top man ....:):):)
 
Goed bezig G.,
Daar zul je nog even zoet mee zijn denk ik.
Echt prachtig man en een echt monnikenwerk die bladeren.
 
Er is daar precies al een blaadje gevallen G...
We kunnen hier alleen maar in herhaling vallen hé makker.
Schitterend werk, prachtig uitgevoerd, kortom ... genieten.

Mark
 
't Is zeker iets waar tijd overheen gaat, maar zoiets zien groeien is toch plezant. En ondertussen ben ik aan het denken aan nieuwe projecten, want blaadjes plakken is toch nog net iets anders dan ingewikkelde PE constructies maken.
 
Super!! Gewoon mega-fantastisch.

Ben echt benieuwd naar het vervolg.

Grtz,
Joost
 
Hey Joost ! Cool dat je even binnen springt ! Man dat papier is toch een veel plezanter alternatief, je hebt ook PE planten maar dit is zoveel leuker om te doen, er komt nooit verf af en je hebt nooit glanzende stukjes die blootkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan