Hoofdsponsor

1/72 Ersatz M7, Stug III, Ardennen '45 (Armourfast +Scratch)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi opgelost met je tracks.

Maar er klopt iets niet bij de gebroken track. Tenzij hij in zijn achteruit staat.
Zoals je voertuig op de foto staat, rijdt hij normaal gezien van links naar rechts. Dus het trekwiel (rechts) trekt de track van bovenaf en duwt hem onder de loopwielen. Dus het verfrommelde eind zou nog onder het eerste loopwiel moeten zitten.

Tenzij hij achteruit reed natuurlijk. Dan trekt hij het kapotte deel van onder het loopwiel zoals de foto laat zien.

Het hangt er dus van af wat je wil suggereren in je dio...

Niettemin zijn je tracks prachtig gereconstrueerd !

Groeten Rik
 
Merci Soetkin en Rik.

Maar er klopt iets niet bij de gebroken track. Tenzij hij achteruit reed natuurlijk. Dan trekt hij het kapotte deel van onder het loopwiel zoals de foto laat zien.

Tjah, de track :8... Dit was zo wat de mooiste manier om de track in de vignette te laten smelten.
Wellicht heeft de bestuurder reeds enkele manoeuvres uitgehaald???

Het hangt er dus van af wat je wil suggereren in je dio...
Wel, ik probeer een verhaal via een stilstaand beeld te vertellen, maar het is zoals een boek lezen, iedereen gebruikt zijn/haar eigen fantasie om het verhaal tot leven te brengen ;)

Toch zeer gewaardeerd :)
 
Ik had eigenlijk dezelfde opmerking als Rik, maar ik zie dat je die al hebt beantwoord.
Natuurlijk, nu zien we alleen maar het gedeelte van de tank waar je nog mee bezig bent, en niet het gehele plaatsje.
Het uiteindelijke resultaat gaat heel het verhaal moeten vertellen en zoals je al schreef, kan die bestuurder al de nodige manoeuvres hebben gedaan.
Ik vind wel dat je het model veel meer tot zijn recht hebt doen komen door de aanpassingen aan de tracks.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
zeer handig en mooi gemaakt...

@rik, de duitsers hebben zich teruggetrokken ook?
 
Zopas de laatste loodjes afgewerkt aan zowel de tank, de vignette en de bemanning :)
Echter geen foto's, 't is een beetje te laat :8
Morgen echter live te zien op de wedstrijdtafel op de IPMS beurs in Deinze ;)
Eindfoto's zullen wellicht morgenavond volgen...
 
Beyond : dikke proficiat met je zilv'ren plak !!! Dik verdiend, het had voor mij zelfs iets meer gemogen. Origineel onderwerp, minutieus afgewerkt,... ApplausApplausApplausApplausApplaus

Groeten Rik
 
Hey mateke, proficiat e.
Ik heb hem ook even kunnen bewonderen en hij heeft hem zeker en vast verdiend.
 
Bedankt Rik en Buzzy :)

Ben vandaag inderdaad in de prijzen gevallen (zilveren plak) en bij thuiskomst stond er zelfs een fanfare voor de deur te spelen 8) (maar dat was misschien voor de cafe rechtover ons huis, ze zijn daar ook één gaan drinken... Of was het nu toch voor mij???? :nowink: )

Hier alvast een foto van het afgewerkte product met de behaalde prijs, meerdere foto's volgen nog hoor, batterij van de camera is aan het opladen..

attachment.jpg
 
Beyond, proficiat.
Zeker verdiend.
 
Gefeliciteerd Beyond. Heb hem zien staan, zo klein en toch zo mooi

JM
 
Proficiat makker ,met je behaalde prijs!
 
Beyond, dikke proficiat met je meer dan verdiende zilveren plak. Had inderdaad meer mogen zijn...

Mark
 
Hey,

Heb het indd ook gezien,wist meteen dat hij van jouw was. ;)
Mooi verschijning met dit vignetje en knap afgewerkt. Dikke proficiat met het behaalde resultaat. Om het te moeten afleggen tegen Daniel Ausloos (hij behaalde goud) is geen schande, hij is een krak ook.
 
Ook van mijnentwege een grote proficiat, wel verdiend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan