Hoofdsponsor

1/25 Dodge Little Red Wagon

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
definitief uit de doos maar wel met bij geleverde verfjes mits een paar kleine toevoegingen
BOUWBUDGET
geen budget
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Voorzover ik iets van auto's afweet ziet het er goed uit. Leek me ideaal tussendoortje.
Was die glanslak uit spuitbus? Die kunnen bij afwijkende temperatuur en vochtigheid wel is raar doen.

Nu blinkt de Dodge voortreffelijk , ik heb daarvoor klaarlak ( vernis ) gebruikt uit een spuitbus van " Action " en heb die afgetapt in een flesje om mijn A.B. te vullen er is maar 1 ding waar je rekening mee moet houden en dat is nooit of te nimmer andere verf opzetten b.v. zero paint dat werkt enorm snel en komen er blaasjes vrij en dan kan je er alles terug afdoen , maar blinken en spuiten gaat geweldig
Thanks

ziet er weer zeer goed uit, 👍 en die foto waar het lijkt of ie voor de garage staat , geweldig.:love:

Dank u mannen , ja die foto op mijn brievenbus was de bedoeling ,ik had nog zo een foto vaneen VW Polo en vond ze goed gelukt

wel beste Peter een tijdje gelden was ik op Temu aan het rondsnollen en daar stond een set krimpkousen van allerlei formaten voor nog geen € en mijn vrouwke kon natuurlijk ook het een en ander gebruiken en ik heb dat ineens mee besteld en de kleinste maat daar kleine stukjes afgeknipt en die gebruikt

Terug
Bovenaan