Hoofdsponsor

1/25 Dodge Little Red Wagon

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
definitief uit de doos maar wel met bij geleverde verfjes mits een paar kleine toevoegingen
BOUWBUDGET
geen budget
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Hoi mannen ( vrouwen ook he ) eindelijk weer wat nieuws , ik heb wel de hele tijd goed mijn werk gehad met het aanbrengen van de benzineleidingen in het midden van die motor ( was geen lachertje ) en ook de Rampipes die lange buisjes op de motor
Die dienen in het echt om lucht aan te zuigen voor elke cilinder , normaal gaat dat door 1 buis via de luchtfilter hier dus niet en ook per cilinder een directe brandstof inspuiting
Soms staan bij bepaalde motoren die buizen allemaal in een andere richting , de uitleg daarover was om iedere cilinder zijn eigen luchttoevoer te geven , bij deze motor dus niet
Hier wat fotokes

Bijlagen

• IMG_9857.JPG
    IMG_9857.JPG
    360,2 KB · Weergaven: 16
  • IMG_9858.JPG
    IMG_9858.JPG
    377,3 KB · Weergaven: 16
  • IMG_9859.JPG
    IMG_9859.JPG
    408,8 KB · Weergaven: 17
  • IMG_9860.JPG
    IMG_9860.JPG
    454,4 KB · Weergaven: 17
  • IMG_9861.JPG
    IMG_9861.JPG
    432,2 KB · Weergaven: 17
  • IMG_9862.JPG
    IMG_9862.JPG
    252 KB · Weergaven: 16
Mooi mooi :)

Wordt de lucht dan niet gezuiverd voor deze in de motor gaat Marc? Lijkt me toch ook niet ideaal.

Heb toevallig gisteren nog zoiets gezien op een voertuig gekeurd door Kindig tijdens een show.
Die pijpen werden door de eigenaar aangebracht om de motor een HEMI uiterlijk te geven hetgeen hij niet was.

Heren bedankt voor jullie comments
@Michel dit zijn motoren die maar 400 meter sprinten die hebben sowieso geen lange levensduur , die worden na elk weekend uit elkaar gedaan en nagekeken , zelfs tussen twee races durven ze die uiteen doen
Marc

Beste vrienden ik ga de Dodge even in de ijskast steken , reden heb gisteren blinkende vernis willen spuiten en raar hoe het ook klinkt alles werd mooi egaal mat alsof ik met matte vernis gespoten had , op zich niks ergs behalve de vloerplaat waar het chassis tegen komt moet ik opnieuw spuiten omdat er daar iets mis gegaan is en deze ligt nu in de remvloeistof te weken
De reden van die matte uitslag denk ik aan te koude temp of vochtigheid heb dat nog niet meegemaakt , heb goed nagekeken of het blinkende vernis was
Dus even geduld hiermee aub volgende week zouden de temperaturen toch weer beter worden
grt
Marc

eigenlijk niet zo leuk betreffende de modelbouw, maar tof dat je ons op de hoogte houd en het hele project enkel met wat vertraging in orde gaat komen.

Steeds spijtig als je zo iets voor heeft maar hij krijgt een 2 de kans en dat gaat goed komen.

Hoi vrienden hier ben ik nog eens , heb terug beetje tijd gevonden om de Dodge af te werken
Veel soeps was het kitje nu echt niet , was gemakkelijk 30 jaar oud dus kon ik niet al te veel verwachten
Ok hier gaan we dan

Bijlagen

• IMG_9888.JPG
    IMG_9888.JPG
    270,4 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9889.JPG
    IMG_9889.JPG
    388,6 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9890.JPG
    IMG_9890.JPG
    180,8 KB · Weergaven: 12
  • IMG_9891.JPG
    IMG_9891.JPG
    339,9 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9892.JPG
    IMG_9892.JPG
    230,8 KB · Weergaven: 11
  • IMG_9893.JPG
    IMG_9893.JPG
    233,2 KB · Weergaven: 10
  • IMG_9894.JPG
    IMG_9894.JPG
    427,8 KB · Weergaven: 12
  • IMG_9895.JPG
    IMG_9895.JPG
    389,7 KB · Weergaven: 12
  • IMG_9896.JPG
    IMG_9896.JPG
    252,5 KB · Weergaven: 13
Goed dat je dit rare karretje toch hebt afgewerkt Marc , not my cup of tea maar toch een mooi strak voertuig

Greetzzzz Modest

Terug
Bovenaan