Hoofdsponsor

1/43 Carrera racebaan ( slot racing )

ERVARING
gevorderd vroeger aan echte slot racing gedaan
BOUWWIJZE
verbeteringen aan brengen
BOUWBUDGET
enkele kleine aankopen ( autotjes stuuken baan enz )
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Beste vrienden ik heb weer iets meegemaakt verleden week zondag ben ik op tweedehands aan het rondsnuffelen en vind iemand die baan stukken verkoopt aan een zeer interessante prijs en ook een complete racebaan maar met de verkeerde autootjes maar dat maakt niks uit heb die dezelfde dag besteld , dinsdag waren de baanstukkken correct binnengekomen
maar geen racebaan , die zou ik gebruiken voor mijn baan verlengen , maar niks de dag de hele dag aan het raam gestaan ( bij manier van spreken he ) weer niks ondertussen zijn we 9 dagen verder nog altijd niks
Ondertussen heb ik bij die eerste man van die baandelen 2 auto's besteld ( occasie ) ben die dus vandaag gaan halen en met de man aan het praten geweest en natuurlijk kwam het ter sprake dus vroeg hij bij welke koerier het was ik antwoorde " mondial relay " oei zei toen die man heb dat ook eens iets mee verstuurd nooit niet meer kan 4 tot weken duren , nu dat vind ik erover hoor heb de tracking nagekeken en het pak ligt al van de 13 de in een depot ergens en beweegt niks
Dus wachten he en mijn kas opvreten he
Ok we gaan verder ik heb dus twee auto's gaan halen werkelijk ze zijn heel mooi , de ene is een AUDI







En de andere is natuurlijk een BMW ook zeer mooi










Mooi he ? Nu hebben die Carrera Go machientjes allemaal onderaan aan de achterkant magneetjes zitten omdat die autootjes niet van de baan zouden vliegen , maar dan is de aardigheid van het echte racen eraf he , je kan ermee volgas rondrijden zonder dat ze van de baan gaan
Nu heb ik mijn jonge jaren echte slot racing gedaan en daar was dat niet he dus ga ik proberen die magneten eruit doen , eens kijken wat dat zegt ( rijd ) he
Ik hou jullie op de hoogte
Marc
 
Nu zullen jullie merken dat de baan er zomaar bij ligt he dat komt omdat het maar op proef ligt en wacht op de laatste stukken om ze compleet te leggen
Marc
 
Er zijn tegenwoordig veel cowboys in het bezorg-wilden westen te vinden helaas.

Mooie auto’s, hopelijk werkt het verwijderen van de magneet en maakt het de auto niet onbestuurbaar. Anders kun je nog denken aan een minder krachtige magneet.
 
proberen he Roy , die man waar ik ze gekocht heb doet dat ook
 
Had vroeger een Fleishman baan met een competitie wagen en een speciale snelheid regelaar jeetje man wat ging dat hard was een Mercedes cabrio, rare keuze voor een racewagen :LOL:
 
Wrm rare keuze Ron? Als bepaalde misses horen dat er ergens een uitverkoop is in een schoenen- of kledingswinkel....

@Marc: laatst ook zoiets gehad met Mondial Relay, lag 3 weken in het afgiftepunt tegen dat het opgehaald werd... voor de rest geen klagen daarover.
 
uiteindelijk na 9dagen is het aangekomen
Allemaal een beetje verwend, vandaag besteld en het liefst gisteren geleverd. Oké 9 dagen is lang als men op iets wacht, maar niet alles kan direct wonderen duren iets langer.
 
Ik heb geen probleem met wachten, hoewel het toch kriebelt als het daar een paar weken ligt te wachten tot het opgepikt wordt voor een binnenlandse zending... komt sneller van bvb Italië heden ten dage...
 
Ik begrijp het nu hoe dat komt was verzonden via groepage dat wil zeggen men doet naar een afhaalpunt en dat pakje blijft liggen tot de koerier langs en brengt naar een depot waar het blijft liggen tot de vrachtwagen volgeladen is en dan vertrekt dat naar een volgend punt waar het pakje wacht voor uitlevering , is daar veel verkeer dan gaat het snel maar als er weinig verkeer is blijft het liggen tot er voldoende is en uiteindelijk werd het dan nog bij mij met Bpost geleverd en dat vind ik raar
Ok genoeg gezeverd he pakje is er nu kan ik verder met mijn zinnen te verzetten want morgen om 11 uur is het d-day dan krijgt Liliane te horen ver de ziekte verspreid is
Sorry jongens dat ik er over praat ik moet het van mij kunnen afspreken ik kan het niet opkroppen mijn excuses hoor
Marc
 
Ik hoop voor jullie dat je hetzelfde soort nieuws mag vernemen zoals ik dinsdag heb vernomen, dat alles in de goede richting evolueert.
Onze gedachten hier zijn bij jullie, veel sterkte.🤞
 
Vanuit Nederland sturen wij (Natasja, Karmijn en ik) ook de beste en meest positieve wensen en hoop.
 
Ik duim mee voor goed nieuws.
 
Liefste kameraden we zijn terug van de kliniek Volgens de Professor zal ze volledig genezen ze is daar 100% zeker in maar vandaag weer geen chemo gekregen omdat de uitslag inde longen nog niet duidelijk is daarom gaan ze maandag een longpunctie doen , de prof wil zeker zijn het zou volgens de PET scan niet op k.... wijzen ( vind het zo een verschrikkelijk woord ) omdat het op de PET scan niet als K. kleurt dan krijgt ze woensdag haar eerste Chemo
 
Dat is alvast hoopvol nieuws, ik ben blij voor jullie.
Nu kan het hoofdje een versnelling lager beginnen werken ;)
 
Laten we hopen dat deze diagnosetrant zich zal voortzetten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan