Hoofdsponsor

1/35 Belgian MINERVA WW1

ERVARING
Met een 2-tal jaar ervaring zie ik mezelf nog steeds als beginner.
BOUWWIJZE
Out of the box
BOUWBUDGET
Paar verfjes moeten bij aanschaffen aangezien er veel in koper of brons is bij dit model.
BOUWSTATUS
Afgerond
COMMENTAREN
Tips of commentaar altijd welkom..
Erg mooi gedaan! Zelf vind ik het goed dat de belettering niet gechipt is. Dat belettering of eigenlijk elke decal gechipt moet zijn vind ik wat een modelbouw cliché.
 
De verwering is mooi aangebracht, wat me wel een beetje opvalt zijn de opschriften (zonder verwering..)
Hier en daar een kleine chip op de belettering kan al veel verandering brengen ;)
Idd.. heb je volkomen gelijk in 😜
 
Gewoon ter illustratie. De Minerva “Lion de Flandre” op 04-05-1915 😁C21C9CEA-646E-4560-92BE-E89F1EA19B75.jpeg
 
Dat belettering of eigenlijk elke decal gechipt moet zijn vind ik wat een modelbouw cliché.
Hangt er allemaal wat vanaf hoe je het bekijkt.
Op de foto's die ik heb gevonden zijn de beletteringen ook niet volledig meer.
Wel niet in overdreven mate maar toch hier en daar een beetje.
 
Bij deze zijn we aan het einde gekomen van onze Minerva. Zelf ben ik er redelijk blij mee met de staat waarin hij is 🤪. Mss hebben andere bouwers nog meer tips and tricks voor men volgend project, dus laat uw gedacht maar komen 😁94483601-9090-4B3B-BD43-79F863F86EB3.jpeg80AE053C-88CE-429B-A6C5-8138CA76DF3A.jpeg55A3EA5E-BB0D-4B2F-BE12-6FF44C00ED13.jpeg6A74935C-65BA-47B6-9513-3EF26464B196.jpeg4D59BC36-47EF-4B5C-A6B4-9781E2B1743C.jpeg44FD2265-D262-4838-BC80-D19DC9334261.jpeg
 
Ziet er mooi uit. Dat kleurtje staat hem wel. Het messing van de radiator is wel blinky. Zit daar nog een naad op de vering links vooraan (kant lamp)?
 
Ziet er mooi uit. Dat kleurtje staat hem wel. Het messing van de radiator is wel blinky. Zit daar nog een naad op de vering links vooraan (kant lamp)?
Is idd nog een naad 😬. Alles is zo klein dat je snel iets over het hoofd ziet..
 
Ziet er inderdaad niet slecht uit, een mooi afgewerkte, moderne tankwagen :LOL:
 
Mooi staaltje Belgisch glorie, uit de begindagen van de mechanische oorlogsvoering.
 
Leuk model geworden. Koperglans kan je wat temperen met een bruin filter.
 
Ja man,

Dat ziet er helemaal niet slecht uit :oops:
Het kleur en de verwering zijn heel goed geslaagd volgens mij.

Grtz.

Luc:cool:
 
echt knap gedaan , ik ga nu echt niet muggenziften is trouwens een tip , maar ik vind de achtergrond wel wat storend , de ogen worden steeds afgeleid beter zou een neutrale achtergrond zijn
Om iets te tonen dat al gemaakt is dan is dat niet zo erg maar dit ( sorry ) vind ik storend hoor
Al bij al toch een prachtige bouw
Proficiat
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan