Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt idd wel zo maar op de vloer heb ik als onderlaag oud hout gezet en dan een bruine wash over. Op de zit heb ik buff gebruikt om wat slijtage “proberen” weer te gevenAls ik dan al een opmerking durf te geven is dat de chipping op de stoel dezelfde kleur is als de chipping op de vloer?
Kan fout zijn maar krijg toch deze indruk bij het bekijken foto's.
Verder mooi werk.
Hoi Roy, ik geef je volledig gelijk met je opmerkingen. Zelf had ik er eigenlijk niet op gelet aangezien deze weinig zichtbaar zijn in het echt.. ofwel zen ik serieus blind aant wordenAan de onderkant (chassisbalken) zie ik details die me aan gietnaden doen denken. Zeker meen ik die te zien aan de cardanas. Daarnaast zitten er kieren in de vliegwielkap en de carterpan die bij de echte auto niet zitten (zeker de carterpan niet).
Ik neem aan dat dit een bewuste keuze is vanwege het toch niet zien van de onderzijde uiteindelijk, maar dan vraag ik me af waarom je hier wel de onderzijde toont.
Mocht je de onderzijde wel toonbaar willen maken, dan neem ik aan dat je nog wat verwering aan blok en bak toepast die past bij de uitlaatroest.
Beetje (onder voorwaarde) kritisch, maar dat mocht hè. Voor de rest, leuk model natuurlijk. Deze zullen niet velen in de kast hebben staan.
Idd, dat van het achteruit rijden om aan te vallen was ik op de hoogte. De lange slijk/beschermlappen had ik zover nog niet nagedacht. Was weer te simpel aant denken en dacht dat dit enkel als slijklap diendeToevallig vandaag deze foto tegengekomen in het tijdschrift Véhicules Militaires Magazine (VMM) nr 71 (oktober-november 2016) in een artikel over de eerste gepantserde voertuigen. Blijkbaar was België op dat gebied toch een voorloper.
Bekijk bijlage 433096
Heel interessant vind ik de laatste zin: "L'approche de l'ennemi se fait à reculons, ses garde-boues sont blindés pour protéger les pneus."
Blijkbaar reed men dus achteruit richting de vijand en dat is de reden waarom die lange platen achter (of voor zoals je het wil) de achterwielen aangebracht zijn.
Foto kan misschien ook ideeën geven met betrekking tot de verwering.