Hoofdsponsor

1/72 Battle of the bulge [ wip ]

Het heeft hier vandaag ook gesneeuwd, maar het is al allemaal gesmolten... :laugh:
 
voila se de sneeuw ligt er maar ik krijg mijn dennenbomen niet besneeuwd wie o wie kan me helpen. attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Haarlak op spuiten en onmiddellijk bepoederen.
 
Wil geen spelbreker zijn maar...De akkergroeven komen niet overeen met de schaal van de soldaten en het kleurenpalet van de begroeiing vooraan is redelijk onnatuurlijk en fel voor de tijd van't jaar wanneer er sneeuw ligt..meer bruine en donkere tinten gebruiken..denk ik?Dit zijn details..
Begrijp mij zeker niet verkeerd ,het zijn hints en tips van hoe ik het zie,het is uw project en jij bepaalt hoe het zal zijn hé!!

Grtz yves,
 
Moet Yves hier in bij treden neem even de tijd om war referenties te raadplegen op Google vind je al heel wat info over de Ardenen. ..
 
het is de bedoeling om nog meer sneeuw te leggen zodat je niet veel meer zag van de begroeiing , maar de sneeuw is op. toch bedankt voor de tips.
 
Ga je nog sneeuwpoeder bij kopen om het verder af te werken want je bent echt goed bezig hoor,wat zijn de verdere plannen nog met dit mooie diorama. ..
 
Ik ga idd nog sneeuw bij kopen,voor de rest ben ik er nog niet uit wat ik nog zou kunnen doen met het duo.
 
Ik denk dat je hier al mooie tips hebt gekregen om bvb vooraan nog een geraakte panzer te zetten zo creëer je een beetje het gevoel dat deze eenheid in een hinderlaag is gelopen..
 
jaja dat wel de tips zijn heel bruikbaar , heb nog een tweede sherman liggen die ik kan gebruiken , die geraakt is door de tiger.
 
Hey,

Je doel is goed, maar let op met het strooien van de sneeuw.
Op het achterdek van de sherman ligt ook sneeuw, daar de draaiende motor warmte afgeeft, zal in realiteit geen sneeuw meer liggen. Indien je kunt zou ik dit wegnemen. De hoeveel sneeuw is goed, in het begin zijn het niet altijd van die grote pakken die daar liggen, dat was meer naar het einde toe, maarik vermoed dat je dio zich afspeelt aan het begin van de slag :) dan zit je zeker goed.
Doe maar goed verder, je bent op dreef. ;)
 
jaja de sneeuw kan ik nog van de motor doen . nog juist op de bomen moet er sneeuw komen en op het veld .
 
Om de sneeuw op de bomen te doen nog deze tip, strooi het niet van bovenaf, maar van opzij.
Om dit te doen zet je het dio best op zijn zij, en draai je het dio om zo de vier kanten te bestrooien. Op die manier ga je enkel de bomen kunnen bestrooien, en niet de grond er rond ;)
 
mijn tweede sherman tank voor op men diorama. juist nog de decals opzetten attachment.jpg
 
Mooi gedaan deze jongen heeft een fatale hit gekregen...
 
Laatst bewerkt:
thx ,ik probeer mijn best te doen ,ben benieuwd wat iedereen er van gaat denken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan