Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wil geen spelbreker zijn maar...De akkergroeven komen niet overeen met de schaal van de soldaten en het kleurenpalet van de begroeiing vooraan is redelijk onnatuurlijk en fel voor de tijd van't jaar wanneer er sneeuw ligt..meer bruine en donkere tinten gebruiken..denk ik?Dit zijn details..
Begrijp mij zeker niet verkeerd ,het zijn hints en tips van hoe ik het zie,het is uw project en jij bepaalt hoe het zal zijn hé!!
Ga je nog sneeuwpoeder bij kopen om het verder af te werken want je bent echt goed bezig hoor,wat zijn de verdere plannen nog met dit mooie diorama. ..
Ik denk dat je hier al mooie tips hebt gekregen om bvb vooraan nog een geraakte panzer te zetten zo creëer je een beetje het gevoel dat deze eenheid in een hinderlaag is gelopen..
Je doel is goed, maar let op met het strooien van de sneeuw.
Op het achterdek van de sherman ligt ook sneeuw, daar de draaiende motor warmte afgeeft, zal in realiteit geen sneeuw meer liggen. Indien je kunt zou ik dit wegnemen. De hoeveel sneeuw is goed, in het begin zijn het niet altijd van die grote pakken die daar liggen, dat was meer naar het einde toe, maarik vermoed dat je dio zich afspeelt aan het begin van de slag dan zit je zeker goed.
Doe maar goed verder, je bent op dreef.
Om de sneeuw op de bomen te doen nog deze tip, strooi het niet van bovenaf, maar van opzij.
Om dit te doen zet je het dio best op zijn zij, en draai je het dio om zo de vier kanten te bestrooien. Op die manier ga je enkel de bomen kunnen bestrooien, en niet de grond er rond
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.