Hoofdsponsor

1/72 Battle of the bulge [ wip ]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Celticske
  • Startdatum Startdatum
Je hebt precies werk gehad met het planten van bomen ;)
Als ik een tip mag geven, als je zo'n bebost gebied hebt met dennenbomen, dan zal de bodem tussen de bomen niet overal bedekt zijn met sneeuw (vooral onder de boom zelf) ;)
Dus misschien hier en daar onder de bomen een beetje bruin aanbrengen die aarde en dennennaalden voorstelt?
En vergeet de sneeuw niet op de bomen, maar dat was je waarschijnlijk nog van plan?

Je hebt precies werk gehad met het planten van bomen ;)
Als ik een tip mag geven, als je zo'n bebost gebied hebt met dennenbomen, dan zal de bodem tussen de bomen niet overal bedekt zijn met sneeuw (vooral onder de boom zelf) ;)
Dus misschien hier en daar onder de bomen een beetje bruin aanbrengen die aarde en dennennaalden voorstelt?
En vergeet de sneeuw niet op de bomen, maar dat was je waarschijnlijk nog van plan?
hey
thx voor de tip zal er rekening mee houden :-). idd de sneeuw moet nog aangebracht worden maar ga dat doen helemaal op het laaste, heb nog veel werk hehe

Vraagje: Is het de bedoeling dat de Tiger uit het bos komt en de Sherman verrast?
Zo ja, dan kunnen er geen bomen meer recht staan achter de tank.

Vraagje: Is het de bedoeling dat de Tiger uit het bos komt en de Sherman verrast?
Zo ja, dan kunnen er geen bomen meer recht staan achter de tank.

ja idd zo is het, ik kan ze nog altijd platleggen

Dan wel met de top naar voor in de rijrichting van de tank en platgereden want dat was een zware tank he.

daar ben ik nog niet uit wat het gaat worden de weg. enige suggestie ?

Ik dacht ook in die richting. Ofwel een kasseien weg waar er stukken uit ontbreken, waar dan de aarde terug tevoorschijn komt?

Grtz Bart.

mss een domme vraag maar weet er soms iemand dat je silicone kan overschilderen en wat is de beste manier?

Moeilijk want silicone is vettig. Probeer wat te ontvetten, goed drogen en dan één of meerdere lagen primer.
Als de primer blijft hangen, kan je overschilderen, liefst airbrushen, om zo weinig mogelijk contact te maken tussen penseel en siliconen.

wat zou ik doen onder de dennen bomen vermits er daar geen sneeuw onder ligt gewoon bruin schilderen of iets anders, en de onder grond in het bos ook bruin schilderen?

Mag ik eens iets moeilijk voorstellen een besneeuwde aardeweg waar een tank al door geploegd heeft dus sneeuw met opgegooide aarde , dat ziet ge veel in de ardennen als er iemand daarvoor door gereden is

Terug
Bovenaan