Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Battle of Britain 1/76 (1969) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het gras onder handen genomen en momenteel toch al een niet zo slecht resultaat. De donkere sporen moeten nog bewerkt worden.

Had nog een kitje liggen van een Spitfire en wat onderdelen gebruikt als dio-vulling. Misschien hier en daar nog wat xtra's voorzien.

sized_DSC05966.jpg

sized_DSC05967.jpg

sized_DSC05968.jpg

sized_DSC05969.jpg
 
Wow. tom.... ik kom hier eens vlug piepen en jawadde da's knap.... zeer netjes gemaakt...
 
Nog wat verder gedaan vanavond en dus nog wat schemer updates.

Heb wegmarkeringen aangebracht, waarvan eentje met een verwijzing naar de RCAF (Royal Canadian Air Force) laten we dit plaatsen onder dichterlijke vrijheid. En een ander met codemarkeringen.

Hier en daar heb ik wat steenformaties aangebracht om het vlakke wat te doorbreken, niet overdreven. En dan nog een stukje zandzakjes die eerder wat verlaten er moet uitzien, laten we zeggen verloren materiaal in de werkplaats. Beide moeten nog een kleurtje en verwering krijgen.

sized_DSC05970.jpg

sized_DSC05971.jpg

sized_DSC05972.jpg

sized_DSC05974.jpg

sized_DSC05975.jpg
 
Heel mooi allemaal Tom.
Met zo'n dio kun je wel aan de gang blijven met toevoegingen maken, tot nu toe wordt het dio er steeds mooier van.
 
Pas op dat het niet te druk wordt. Het is maar een fragment geen film. Vind het wel mooi gemaakt.
 
Mooi hoor Tom, het zijn de kleine details die een diorama tot leven doen komen.
 
Mooi gedaan Tom,
Ik weet uit ervaring hoe klein deze figuren zijn.
 
Zeer netjes, en dat in brailleschaal.
Er is inderdaad aan alles gedacht.
 
steeds mooier opbouw , schitternt om te zien al die bedrijvigheid !!!
 
Het kattenzand is omgetoverd tot stukjes rots en gesteente. Omliggend wat pigmenten aangebracht.

De stroomkabels zijn getrokken naar de wachttoren en door de boom aan het wachthokje.

sized_DSC05976.jpg

sized_DSC05977.jpg

sized_DSC05978.jpg
 
Hier wil ik Lightning bijtreden, met fijne koperdraad kan je beter de draden vormen zoals jij het wil.
Fijne koperdraden kan je halen uit een stukje elektriciteitskabel... Om deze mooi recht te krijgen kan je ze onder een meetlat leggen en heen en weer bewegen over een harde ondergrond. Je zal zien dat deze pijlrecht komen ;)
 
Terug mooie vorderingen, de banden sporen zijn heel goed gelukt zie ik. Ook nog een paar mooie details toeggevoegd, leuk.
De draden zou ik ook met koperdraad doen.

Grtz Bart.
 
Jullie hebben overschot van gelijk, ben er nu al zo'n paar keer voorbijgelopen en de stroomdraden zijn toch dat niet. Ben een weekje met verlof en we gaan eens zien om het met koperdraad te doen. Ben tenslotte denk ik de laatste loodjes aan't leggen.... Allez totdat ik nog iets bedenk om er bij te doen, kwil het natuurlijk ook niet te bombastisch maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan