Hoofdsponsor

1/35 12.8 cm K44 L/55 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe zo verder, ziet er fantastisch uit! Ik reserveer alvast wat webspace! ;-)

John
 
komt mooi uit zo, vooral met dat Buff erbij. Persoonlijk vind ik het veel beschadigingen, maar dat is de vrijheid van de bouwer...
 
Hey collega's, bedankt voor de positieve commentaren op mijn werk. Dat voelt goed aan ^^

@ yves : opletten met dat kwijl voor een kortsluiting in je klavier é jongen :8

@paper panzer : OK geen probleem juist nog een beetje geduld :)

@Silenoz : aan de ene kant heb je misschien gelijk qua hoeveelheid chips. Het was eigenlijk niet de bedoeling voordien maar het is zo geworden.
Ja met mij weet je soms nooit é Bart :laugh:^^
 
Heel mooie schaduweffecten dankzij de kleurvariatie en de verwering!

Thierry
 
Super resultaat, Famo. Belooft een prijsbeest te worden.
 
Mag men jaloers zijn ook? Wenste dat ik dat ook kon. Dergelijke finesse toch nog niet veel gezien, echt prachtig.
 
@ yvan : zegt een meesterscheepsbouwer.

@Thierry : vind ik ook. het is wel een beetje zoeken en uitproberen tot ik aan een gewenst resultaat kom.

@seaking & Swa : tx gasten.

@ luciano : wenste dat jij dat ook kan ? waarom niet ?
Uitproberen op een proefstuk die je gelijk meebewerkt met je model 8) . Niet alles lukt bij mij van de eerste keer hoor.
Ieder model probeer ik eens iets nieuws uit. Niet 10 nieuwe bewerkingen in 1 keer maar gewoon rustig aan en dat geeft genoeg voldoening.
Als je alles op 1 model toepast geeft het volgende model geen uitdaging niet meer.
 
Hey,

Goe bezig Peter, chips zien er prachtig uit. Ben benieuwd naar het geheel :)
 
Ben benieuwd naar het geheel

Omdat ge het zo mooi vraagt !

De 3D chipping is gebeurd en de meeste stukken zijn ge-assembleerd .
De wielen zitten er gewoon los op om eens een totaal zicht te krijgen van de Rheinmetall. Ze gaan er terug af voor verdere bewerkingen. Dus de arendsogen onder ons zullen misschien ééntje een beetje schuin zien zitten.
De drukleidingen voor de remmen zitten er nog niet op evenals de tools.
Verder niets speciaal te melden en daarom gooien we er maar een paar fotoos tegen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Bij de dolly is het ook van datte, losse wielen en nog geen drukleidingen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Voila, eens zien als ik eventueel een beetje vuil-strepen zal plaatsen of niet. Een beetje roest hier en daar , een beetje stof, ......
Ach we zullen wel zien é, geen zeer hoofd in maken :nowink:
 
Amai, dat ziet er weer heel goed uit hé Peter.
Gewoon prachtig en nu met er nog wat verwering en roest bijkomen, dat beloofd.
Alleen een beetje oppassen met het gooien met die foto's hé...
Stel dat je er één tegenaan gooit... heb je zo direct brokken:laugh::laugh::laugh::P

Mark
 
Knappe verwering ....bijna sprakeloos bij het aanschouwen van dit mooie beest! :)
 
Top man...de gelijkeniis met de realiteit is treffend....!!!

Grtz yves,
 
Het is weer een "Oooeee" en "Aaahhh" model geworden zoals we van jouw gewoon zijn hé Peter.
Zou toch niet te veel roest aanbrengen want die dingen kwamen heel laat op de oorlog en hebben in feite niet lang geleefd.
 
Hey,

Indd, volg Erwin zijn uitleg hierbij.
Ze kwamen laat aan en zullen maar weinig afgezien hebben. Uw slijtage geeft al meer weer, en da's indd knap uitgevoerd. Zoals gewente.. :)
Blijft hij op deze voet staan of verzin je nog iets anders als voetstukje.... :)
 
Ongelooflijke afwerking alweer, grandioze camouflagepatronen. Ik hoop stiekem dat ie op een strak display verschijnt.
 
@ Interceptor : goch spaar me van brokken Mark, liefst niet ...... :nowink:

@ Peiper J : we doen ons best 8)

@ Danny Jeurissen : die complimenten neem ik in ontvangst Danny ;)

@ yves : bedankt voor de comments

@ Erwin & Swaken : nee hoor met de roest zullen we zuinig zijn want het was eigenlijk een prototype dit geschut. M.a.w. in werkelijkheid heeft hij juist de poort van de fabriek gezien en het was dan nog de binnenkant ook :huh:
Dus als we zouden volgens de letter werken kunnen er geen chipping en wheathering op en zou hij daar moeten staan blinken in zijn pels maar dat zou een beetje raar zijn é, niet ? In ieder geval hebben jullie beiden gelijk hoor.
Nu heb hier nog een Waffenträger staan van Krupp en dat is ook ééntje in die situatie.
Toch bedankt voor de comments gasten.

@ Silenoz : nog een keertje bedankt voor de uitleg voor de fotobewerking 8)

@ GUnit : om eerlijk te zijn ben ik wel een beetje fier op die camo qua kleur en patroon maar ook omdat het eindelijk gelukt is om camo te kunnen maken met tape te kleven op mijn model. Dat sloeg telkenmale tegen (verf die meekomt enz.... ge weet wel é Guy) maar dat is nu achter de rug ^^
En wat de sokkel betreft zal het een strakke worden. die blok Sipo waar hij nu opstaat moet nog verder bewerkt en gespoten worden, dan nog een naamplaatje en dan mag hij de kamer verlaten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan