Hoofdsponsor

1/35 Which way ... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
man, man , dat ziet er net echt uit!!!!tjesus, ge zijt ook nogal ne crack zeg!!!sdfkkjskng

grt nicolas
 
benieuwd naar de totale puinhoop.....
 
Dat blauwe deurtje doet het ! Goed bezig Danny !
 
Zoals ik het al op je blog gezegd heb: prachtig werk man! Heel benieuwd om je figuurtjes te zien :You_Rock_Emoticon:

Thierry
 
Ok jongens het werd weer even tijd om een update te laten zien van de vorderingen die ik heb gemaakt met dit project.
Het enige dat nog geen kleurtje heeft gekregen is het putdeksel,uit de pijpleiding zal ik nog een beetje water laten uitlopen om wat leven er in te brengen.
De blauwe deur heb ik achterwege gelaten want die belemmerde op vele momenten het volledige zicht het is wel de bedoeling dat de ogen van de kijkers het gehele project afspeuren en niet enkel gaan kijken naar de blauwe deur.
Ik hoop hier toch een beetje een idee te geven in welke richting ik met dit project wil gaan!!!!

001-6_zps3cb3ed8f.jpg

002-4_zpsa864cec7.jpg

003-2_zps5ade493f.jpg

005-5_zps7b4866b4.jpg

008-2_zpsc8fc73dc.jpg

009-7_zpscf1d58d1.jpg

010-4_zps2492456a.jpg

013-1_zpsd5ccc331.jpg

016-1_zpsd328cedc.jpg

017-1_zpsfa098671.jpg

018-1_zps9e265d90.jpg

019-1_zpsf565ea84.jpg

028-1_zps7c765c56.jpg

031-1_zps9b79daaa.jpg

029-2_zpsfad82272.jpg
 
Jawadde Danny... wat kunnen we hier van zeggen ?
Je vindt wel telkens iets nieuws om te bestuderen in de set-up. Dus zou ik zeggen opzet al geslaagd.
Het ziet er wat mij betreft al prima uit. Het oogt inderdaad beter zonder de blauwe deur...
Ben wel benieuwd naar het resultaat met het "water" uit de buis. Ik denk dat dit zeker voor het WOW-effect gaat zorgen.
Ik kijk in ieder geval al uit naar het vervolg.

Mark
 
U schilderwerken vind ik altijd prachtig!

Echter het water vind ik niet zo geslaagd, het ziet eruit als een stroperige vloeistof vind ik. Aan de randen van het hout en de bak vind ik het te hoog tov in het midden en dat zorgt voor een stroperig effect. Het is maar een kleinigheidje natuurlijk.
 
Prachtig te zien hoe "groot" de chaos is in dit "klein dio'ken,nette en realistische weergave!
Schitterende roest-en kleurtechnieken die je hier toepast.
Een aangenaam volgen van je project!
 
Michel op de foto komt het echt niet zo overtuigend over het water en ik begrijp zeer goed wat je bedoeld al heb ik met verschillende instellingen gewerkt op de camera,maar zonder resultaat...:dry:
Alvast bedankt voor deze feedback...
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan. Tja, een foto kan bedriegen natuurlijk.
 
Ik ga straks een kijken of ik geen betere foto hier kan van nemen..
 
Danny...ja man ...dit is weer modelbouw van de bovenste plank He :8:8:8..moet je zo bewonderen wat je tovert met zo veel reciclage matriaal ...tot zo iets mooi ...en ja dat water...komt altijd terug ...iemand die water wilt "bouwen of weergeven"is meestal een hoofdbreker :8......top man .....
 
whoooow kerel! echt top, je zou niet zeggen dat dit een dio is , net echt!!!!!:ohmy:


grt nicolas
 
Hey,

Yep, Danny op z'n best zou ik zo zeggen..... ;)
Misschien eens een foto met een figuurtje erbij, dan kunnen de grootte inschatten van het geheel.
Knap werk man. ;)
 
Bedankt jongens voor de mooie woorden en feedback ;)

@ Swaken ik hoop van de week te kunnen starten aan de figuren zodra ze af zijn zal ik het ni laten een foto te posten...

Ik heb even van het goede weer geprofiteerd om buiten met daglicht wat extra foto's te maken...;)

002-4_zpsd3856c7a.jpg

005-5_zpse8ef6f68.jpg

006-6_zps31d1aa94.jpg

007-5_zps6bcca3e9.jpg
 
Heel mooi Danny, hier zaten er veel van ons op te wachten... nu wachten op de finale! :D
 
Amai dat zijn precies echte beelden ! Bangelijk Danny !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan