Hoofdsponsor

1/35 Which way ... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeker niet slecht geschilderd het gezichtje , natuurlijk op wat schoonheid foutjes na , maar voor de rest is het dik in orde !;)

grt nicolas
 
Beste Nicolas kan je misschien mij hier even in verder helpen over welke schoonheids-foutjes we het hier hebben het zou mij geweldig verder helpen,alvast bedankt..
 
Danny, kan je een grotere foto plaatsen. We helpen graag maar als ik hem zelf moet vergroten krijg je bij deze grote enkel pixels te zien.

Grtx Jan
 
Ik ga morgen proberen om een iets grotere foto te plaatsen jongens...;)
 
Thierry ik kijk er zo naar uit om op KMK samen er weer een top dagje van te maken
Ik ben 90% zeker dat ik er zal zijn.
By the way... is het normaal dat de online inschrijvingen voor de wedstrijd nog niet mogelijk zijn? Heeft Iemand een idee? :huh:

Thierry
 
Klopt Thierry,ik geloof dat de online inschrijving nog moet beginnen..
 
Danny de handen van uw figuurtje bijvoorbeeld, heeft deze handschoen aan? Want de schaduw oplegging tss de vingers zijn wel wat te grof.
als je dit al op de foto ziet is in het in werkelijkheid nog ietske meer. je moet proberen het lichte in het donkere laten vloeien , probeer zelf eens uw handen dicht te knijpen of te houden zoals het figuurtje en dan zie dat de donkere dieptes niet zo is als bij jezelf.
maar zoals Jan het zegt probeer eens een grotere foto te posten en misschien in een ander perspectief want de kleur is inderdaad wat geel , maar dat zal inderdaad van de belichting zijn hoop ik.^^

gtr Nicolas
 
Gegroet beste vrienden de afgelopen dagen heb ik gependeld tussen het schilderen en te braden als een kip in de zon,al moet ik eerlijk toegeven dat het goede weer het tempo behoorlijk naar omlaag heeft gebracht;).
Niet te min zijn we toch wat opgeschoten met het eerste figuurtje en moet hier aan nog enkel het wapen en de kaart aangebracht worden,het tweede figuurtje heeft zijn plaats reeds gevonden in de startblokken en kan binnen kort de eerste verflaagjes in ontvangst nemen.Na wat wikken en wegen heb ik de beslissing genomen om de blauwe deur toch toe te voegen aan het dio:nowink:
Maar hier zijn dan de foto's!!!!!

001_zps7536f703.jpg

002_zps6c2fa4de.jpg

003_zps69d2ac59.jpg

004_zps1d5eda85.jpg

005_zpsa8f4e50f.jpg

006_zpsed45bd41.jpg

007_zps565dab1b.jpg

008_zps2f78ecf4.jpg

011_zpsb4a7d1c1.jpg

014_zpsfc2a948e.jpg

015_zps65594caa.jpg

017_zps8884c7a9.jpg

018_zps0f6f4ef3.jpg
 
Dat ziet er helemaal niet slecht uit Danny.
Ik moet je zelfs gelijk geven wat de deur betreft, deze lijkt me helemaal tot haar recht te komen zo.
Ben benieuwd naar het verdere verloop van het tweede figuurtje...
Die twee hebben mekaar namelijk precies wat te zeggen...:P

Mark
 
Die deur past daar perfect Danny, zeker niet twijfelen.
Welk merk zijn die figuren Danny? Die riemen heb je ook zelf gemaakt neem ik aan.

Grtz Bart.
 
Hoi Danny, goed bezig !, foto's ogen ook beter, gebruik je ander licht nu ?
Het gele effect kun je op veel camera's laten corrigeren door de "witbalans" op "gloeilamp" in te stellen.

Goed dat je de deur hebt geplaatst ! nice touch...

Nog 'ns wat zeveren over die neus :P : als ik 't goed zie is de neus van zichzelf al een aardige kokkerd niet ?
Als hij inderdaad groter dan gemiddeld is, zou ik juist wat zuiniger zijn met de hooglichten
zodat de grootte minder opvalt (in 't oog springt).

mazzels :)
 
Bedankt jongens voor alle feedback...
@ Peter,ik heb inderdaad een nieuwe lamp gekocht ;)goed opgemerkt vriend de foto's ogen toch al een beetje/stukje beter dus hier gaan we de goede richting in,ivb de neus die moet ik misschien toch nog een tikje verdonkeren kan ook aan de belichting van de foto liggen maar hier gaan we werk van maken..
@ D-DAY 1944 op het zittend figuurtje zijn ze niet aangepast op het opstaand figuurtje wel,dit was echt wel nodig want ik denk dat Dragon hier geen rekening heeft mee gehouden!!!
Gelukkig paste de deur net onder de silo en ben ik weer een stapje dichter naar de juiste sfeer te creëren ;)
 
Hey Danny,

Da's meer of goed man. De deur komt inderdaad tot haar recht en brengt een afwisseling van kleur in het geheel. Goeie zet.
Persoonlijk vind ik de randen van de vest ietsje te veel opvallend en te licht, maar da's persoonlijk he.
Kijkend naar het geheel springt dit eruit terwijl het moet opgaan in het geheel van de vest. Maar wie ben ik he...;)
Anders geen commentaar alleen maar wat wauw's en wouw's. :):) ;)
 
He swaken bedankt vriend om eens even binnen te wippen,ik zal ook jou goede raad meenemen in het volgende figuurtje...;)
 
Jeurissimo! Gewoon geweldig goed. Elke mm komt tot leven op jouw dio's. Die andere met de piano en de fallschirmjager is ook zo'n topper. Goed naar waar kunnen we de fanmail sturen? :-)
 
Jeurissimo! Gewoon geweldig goed. Elke mm komt tot leven op jouw dio's. Die andere met de piano en de fallschirmjager is ook zo'n topper. Goed naar waar kunnen we de fanmail sturen? :-)

Hé Marcus bedankt man voor deze mooie complimenten we gaan stilaan naar de eindstreep dus nog even op de tanden bijten,laatste loodjes wegen het zwaarst..;)

@Marcus voor de fanmail kan je hier te recht :nowink: http://dioramanet.blogspot.com/
 
Om eerlijk te zijn was ik deze topic een beetje uit het oog verloren Danny maar het is er alleen maar op verbeterd.
Het is weer zo'n typisch dio van jou hand. Het staat bomvol maar komt luchtig over voor de toeschouwer en volgens mij heeft het kleurenspel daar voor een groot stuk mee te maken.
Je figuurtjes zijn ingebouwd in je dio maar gaan er niet in verloren en dat vind ik zeer sterk !!!!
Knap staaltje dio-bouw.
 
Een heel herkenbare vignet, veel kleur en variatie, altijd leuk om naar de kijken.
Je figuren zijn een mooie toevoeging, maar ik vind de contrast te sterk, het kan door de foto komen natuurlijk, ik vind zelf iets zachtere overgangen beter overkomen. Voor de rest een mooi stukje werk.
Gr Johanna
 
Hier zijn we dan met een aller laatste update jongens en meisjes,we rennen nu rechtstreeks naar de eindstreep toe het tweede figuurtje is afgewerkt en het aller laatste stukje dat we hier nog moeten doen is het geweer van onze zittende vriend schilderen,dit zal echt iets zijn voor volgende week als ik enkele dagen vakantie heb!!!
Kon het echt niet laten om toch al enkele foto's te nemen en hier te posten en jullie op de hoogte te houden van de vorderingen die er zijn gemaakt,buiten het geweer kan ik dit projectje als af beschouwen dus KMK here we come...;)


20augustus001_zpsa5ec0df2.jpg

20augustus004_zps8b9dfac7.jpg

20augustus005_zps008a09c3.jpg

20augustus006_zps83937406.jpg

20augustus007_zps32d539c0.jpg

20augustus008_zps05c9f33f.jpg

20augustus011_zpsb57e5aa1.jpg

20augustus012_zps8c7ece06.jpg

20augustus013_zpsc681056d.jpg

20augustus014_zpsc59dc48c.jpg

20augustus015_zpsfee0a5da.jpg

20augustus017_zps473a5734.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan