Hoofdsponsor

1/24 VW New Beetle [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Niet te kritisch aub

Dan moet je ook niet posten :)

Maar mooi model met deze kleuren combi alleen heb ik het idee dat de achterwielen niet netjes in het midden van de achterspatborden zitten.
De zwarte panellines verschrikkelijk maar dit is zeer persoonlijk hoor dus niets van aantrekken
 
Beste Ron ik weet het ik ga er proberen nog iets aan te doen die panellines maar nu zitten ze onder de vernis en de wielen ja dan moet ik de complete achteras verbouwen en daar had ik geen zin naar , maar die speetjes ga ik gewoon terug opvullen met zilver van Vallejo het dan in ieder geval wel beter zijn he ik wilde hem nog snel afhebben voor het einde van de maand
Ik moet ook nog betere foto's hebben
grt
Marc
 
Ik zal het zo laten voordat je straks schade aanricht dat zal zonde zijn van al je werk.

En haast en spoed is zelden goed ;)
 
haast en spoed is zelden goed...
waarom rushen voor te kunnen meedoen aan 'model van de maand'? volgende maand is er weer een kans

is dit model nu klaar of eigenlijk nog niet?
Als hij niet klaar is, kunnen we de eindfoto's nog niet bij de afgewerkte projecten zetten, en dus ook niet bij model van de maand
 
+1 eigenlijk... haasten om iets af te krijgen om mee te dingen voor de eer in een wedstrijd die 2-maandelijks terugkeert... ik weet het ook niet, maar elk zijn goesting natuurlijk. Persoonlijk bouw ik liever omdat ik het leuk vind... en de rest dat is bijkomst...
 
Ja silenoz ik ook maar plots kwam dat in mij op want ik feite ben ik niet zo een wedstijd freak normaal neem ik altijd afstand van zulke zaken ik doe nu mee om eens te kijken wat een modelbouwer van mijn werk vind niet om de eerste het is wel leuk maar mij maakt dat niet uit hoor wel een beetje aandacht dat heb ik wel graag ik ben geen strever en voor mijn part mag de beetle gerust volgende maanden meedoen hoor ( @ Jordi ) ik ben bijna heel mijn leven zo een eenzame bouwer geweest en nu dank zij jullie hulp bloei ik open en kan plots veel meer dan vroeger en dan is die aandacht een welgekomen geschenk en daarom doe ik mee , want ik heb al een paar maal overwogen om me niet meer in te schrijven
Mannen dit is geen smeekbede hoor maar ik vertel gewoon hoe het is
grt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan