Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het komt allemaal in orde Bart, take it easy...
 
Hoi Chris,

Ik doe het rustig, vandaag de bekleding van het plafon antriciet geschilderd en de zonnekleppen geschilderd en de binnenbak van kofferbak bevestigd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik heb de plafon zwart gemaakt omdat het anders als ik het beige had gemaakt niet was overgekomen, en er ligt zwarte vloerbedekking op de vloer.
 
Ziet er goed uit Bart.
Word een plaatje.
 
Bedankt mannen voor de complimenten.:)
 
Ja Bart, we kunnen het niet genoeg zeggen... Het ziet er goed uit.
Niet overhaasten, rustig je tijd nemen, dit wordt een klasse model.

Mark
 
Hoi Mark,

Bedankt, ik hoop het dat het een klasse model wordt.
 
Goed bezig Bart, lijkt wel een echt vinyl plafond 8)
 
Hoi Tomas,

het komt mooi over het antriciet van het plafon,bedankt.
 
Die two-tone is mooi uitgevallen! Prachtig zestiger jaren plaatje!
 
Hoi Jordi en Ton,

Bedankt voor de complimenten, het is dat je zegt ton ,Prachtig zestiger jaren plaatje!, straks mooi voor de vitrine.
 
1 Kant is goed de lijn als de deur er in zit, aan de andere kant niet het laagste punt moet hoger van de deur, dat is een even een tegenslag :worried: en de bagageklep sluit niet goed, de deur ga ik de lijn zetten hoe die hoort en spuit de bruine kleur opnieuw vanaf de chrome strippen en vernis het weer en polijst het opnieuw dat stukje ( ik dacht dat ik het vorige keer toch goed had gerepareerd dus nog niet goed ), de bageklep maak ik ook dat hij goed sluit d.m.v. een sluitding van rubber dat in het gaatje gaat die in het midden aan de voorkant zit.

Even tegenslag maar ik laat het niet zo, trouwens zo kan de karmann ook niet de wedstrijd in 7 april.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hey Bart,
als je die deur openzet is er niemand die het ziet.
 
Weet ik jelle, maar ik ben er ook nog en straks als hij in de vitrine thuis staat kijk ik er tegen aan en denk dan had ik het maar veranderd, nu is het balen jelle maar als het opgelost is ben ik blij dat ik het gedaan heb, het duurt een week voordat de deur klaar is, afplakken ligt schuren spuiten vernissen en polijsten, maar ondertussen als het staat te drogen kan ik de banden en velgen klaar maken en kan ik mooi de imperiel afmaken die moet er ook nog op.

P.S. Ik ben blij met de auto's, tof van je.
 
Je heb helemaal gelijk met het overspuiten ....zonde van zo'n mooi model. Maar nog belangrijker is dat je weet waardoor het fout is gegaan....dan overkomt het je volgende keer niet meer :laugh:
 
Hoi Ton,

Maar nog belangrijker is dat je weet waardoor het fout is gegaan....dan overkomt het je volgende keer niet meer

Ja, ik let voortaan wel beter op, ik had het toen al veranderd maar op 1 of andere manier er langs gekeken, de deur er niet goed ingehangen met tape of is gezakt bij de 2de poging toen, maar ik heb hety in de lak en vernis staan en nu laat ik het een week drogen voor het polijsten.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Een vraagje; de witte randen op de banden waar verf je die mee, het is niet af te plakken het rubber, blijft niet zitten
 
Dit lees ik net op een ander forum,Ik zal morgen eens een stift voor bandenletters halen bij de action, dus ik ga even na de action, eens kijken of ze zo iets hebben, wordt vervolgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan