Hoofdsponsor

1/24 V.W. Golf 1 cabrio [done]

Schaal 1/24 - 1/25
Ja man, hoe knap kan het worden !? Prachtig bakje Coachke.
 
Knap bakske Coachke, jeugdsentiment in den opperste graad!!!
 
Kijk, een mooie aanwinst voor in de vitrinekast.
 
Mannen wederom bedankt voor jullie reacties
En hij staat naast de Golf 1 GTI in mijn kast
grt
Marc
 
normaal hang ik mijn eigen plaat erop maar ik moet ze nog maken voorlopig is hij af
 
Nu pas de eindfoto's gezien en het is weer een geslaagd model.Weer eentje meer in de vitrinekast.
Marc S
 
ziet er mooi uit Marc, is zeker een stukje jeugdsentiment dit, heb vroeger dikwijls pasagier geweest in dit modelletje (maar dan een rode van kleur :p )
 
Mooi eindresultaat.
Deze zit ook nog in mijn stash.
Heb dus een zeker referentiepunt voor mijn build.
 
Hier doe ik toch mijn hoed voor af hoor.Hoe realistischer kan het worden?knap werk man
 
Knap afgewerkt Marc , mag je fier op zijn :)
 
Mag je zeker trots op zijn marc.
 
Juist topic in één keer doorgenomen, prachtig gebouwd en omschreven! Dit is voor mij wat nostalgie want heb er zelf 2 gehad, 1 zoals jij hem hebt gebouwd met ats cup velgen maar wel met een 1.8 16v in en dan eentje waar ik nog steeds spijt van heb dat ik hem heb weg gedaan, degene met de dikke bumpers (van de laatste lichting zeg maar) wel met de 1.8 carburator
 
Ja Christof het blijven iconen die Golf 1tjes ik blijf die toch nog altijd enorm mooi vinden een ex collega van mij heeft er eentje en als die aan een verkeerslicht optrekt draaien de wielen in derde nog steeds door helemaal gecleaned pracht van een Golf , moest niet op pensioen zijn zou er terug ene voor mijn deur staan liever nog de Jetta 2 met de dikke bumpers zo ene heb ik ooit eens gehad prachtwagen met intercooler en turbo
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan