Hoofdsponsor

1/24 V.W. Golf 1 cabrio [done]

Schaal 1/24 - 1/25
ok goed idee ben nu beneden de golf aan het inspecteren
 
Je gaat hier echt weer goed vooruit.Ook een mooie kleur trouwens.
Marc S
 
de binnenbekleding is bijna af dus tijd voor een update nu moeten er nog een paar kleine retouchkes gebeuren ik weet het maar dat hield mij niet tegen om even te stoefen ( opscheppen ) als ik het mag en als jullie het goed vinden . Het instrumenten bord is ook zo goed als af nog hier en daar een likje verf of vernis
De zeteltjes vallen goed mee met de decals erop , daarna goed in de matte vernis gezet en ogen mooi
kijk zelf maar

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mooi en héén erg begin jaren '90.

Kun je de stoelbekleding (het midden) niet met een drybrush iets meer diepte en contrast geven?
 
@ Roy dit is maar een eerste samenstelling het is nog zeker niet af heb nog wel wat te doen hoor en het speelde toch ook al door mijn hoofd om zoiets nog te doen ik weet het nog niet , ik zie wel , bedankt voor het meedenken
Vandaag zullen heel waarschijnlijk men twee setjes velgjes binnenkomen en dan kan ik verder met het onderstel ( om te passen of de cabrio door zijn poten moet of niet ) vrienden bedankt voor jullie reactie tot nu toe
grt
Marc
 
Mooi interieur Marc. Het enigste dingetje wat ik niet zo geslaagd vind is de zilverkleurige radio.
 
Het interieur vind ik echt wel prachtig.
Marc S
 
bedankt mannen
@Ron ik wilde alleen een ouderwetse radio van in 1980 nabootsen er zijn tegenwoordig analoge radiio's die eenmaal je ze op zet helemaal digitaal zijn maar toch de looks hebben en in die richting wilde ik het sturen , ik zal het eens bekijken hoor
grt
Marc
 
Het ging mij alleen om de kleur het type radio maakt niet zoveel uit. :)
 
Ron ik wil nu niet e zeveraar uithangen misschien wel dat weet ik niet maar jaren geleden waren de radio's toch allemaalin dat blinkend frontje en later werden die zwart en nu beginnen ze terug in het zilver kleur maar ik vind het zelf ook te opvallend ik zal zien wat ik eraan doe
Marc
 
Dat weet ik ook wel Marc heb zelf ook ooit eens zo'n kleur radio gehad :) misschien een idee om hem in gunmetal van Tamiya te schilderen? Maar uiteraard jou model en radio :)
 
Het kleur van de body vind ik nog meevallen, maar ik ben niet zo overtuigd van het kleur voor je dak.
Het zou al een custom dak zijn als het in het blauw uitgevoerd is.
En dan zou er wellicht ook wel meer custom/omgebouwd zijn aan de auto denk ik...
Maar dat is mijn persoonlijke mening hé :))
 
Was een andere kleur dak geen optie bij de Golf? Ik dacht vroeger zowel blauwe, witte als zelfs bordeauxrode gezien te hebben.
 
blauw was wel in onze contreien een succes in die tijd maar ik moet er wel bij vertellen dat dit een latere versie was in het begin waren het alleen zwarte maar jullie zouden mij toch beter moeten kennen dat dit weer een specialeke word niet veel maar toch wat aangepast
Wel bedankt voor jullie reacties
Marc
 
Was een andere kleur dak geen optie bij de Golf? Ik dacht vroeger zowel blauwe, witte als zelfs bordeauxrode gezien te hebben.

Wit en bordeaux had ik al gezien, dat blauw is nieuw voor mij :laugh:
Soit, ik ben nog steeds niet overtuigd over de combinatie, maar dat is mijn mening :8
Hoe zeggen ze dat ook alweer: On ne discutte pas des goûts et des couleurs...
 
amai Marc mooi weeral en ben benieuwd als hij af is.
 
Mensen ,vrienden en collega's ik heb weer een verhaaltje rond deze bouw van mijn cabrio
Om te beginnen ik moest toch mooie wieltjes hebben voor het cabriotje nu toch een paar weken alles afgezocht of wel uitverkocht ofwel niks te vinden zelfs bij Brouwers waren ze aan het meezoeken , nu had ik al bij Domino gekeken maar blijkbaar niet goed want verleden week zondag terug gekeken en daar zag ik plots velgjes naar mijn goesting ( zin ) staan , dus bij deze direct besteld dinsdag krijg ik bericht dat de betaling in orde was en de bestelling al onderweg was , dus den deze ongeduldig als altijd de hele morgen voor de venster aan het ijsberen dag na dag ( nu echt niet letterlijk maar toch redelijk veel voor de venster gestaan )
Plots de 13de stopt er een wagen van bpost voor onze deur ikke blij loop naar beneden ( net een klein kind ) en wat zie ik die dame gaat naar de deur naast ons met een tamelijk grote doos " oei dat kan niet voor mij zijn " dacht ik en inderdaad alhoewel de luiaards naast ons thuis waren deden ze ( alle geluk ) niet open dus de doos terug in de auto en weg
Nu vandaag nog altijd niks ontvangen , ikke ongerust , maar hoe het gekomen is weet ik niet maar alle e-mails waren van de dag ervoor gewoon weg alleen de e-mails verder niks en dan nook de gegevens van Domino ,heb direct een e-mail gestuurd naar Domino om mijn gegevens en twee sec. later had ik mijn gegevens terug en aan de hand van dat trackingsnummer kwam ik erachter dat het pak de 13de al was aangeboden en nu kon ik het gaan afhalen op ons postkantoor ok ik daarheen en wat zag ik tot mijn verbazing het was wel die grote doos voor twee setjes velgjes ok ze konden niet beschadigt worden
Maar nu is mijn vraag kan een postbode niet lezen of wat er komen naast de deur wel veel pakjes maar er staat bij hen geen huisnummer op en bij mij in grote metalen cijfers 72 daar kan je moeilijk naast kijken , of was het gewoon de macht der gewoonte
Maar ik ben nu content ik heb mijn velgen straks foto's laten zien
grt
Marc
 
Om je vraag te beantwoorden, postbodes behoren tot de minst getalenteerde personele bestanddelen van onze maatschappij. Ook in Amsterdam begrijpen ze een onderscheid als dat tussen 250 en 275 niet, om maar te volstaan met één van de vele mogelijke voorbeelden.

Het belangrijkste is dat je de velgen binnen hebt. Ik ben benieuwd.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan