Hoofdsponsor

1/35 tiger in the street crew... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
een vraagje kevin, is die ruine zelf gemaakt of heb je die zo aangekocht?


grt nicolas
 
een vraagje kevin, is die ruine zelf gemaakt of heb je die zo aangekocht?


grt nicolas

Deze is aangekocht... Was een setje van Verlinden... Ben idd de doos er vergeten bij te zetten...
 
in ieder geval prachtig geschilderd hoor!
 
Bedankt... Heb wat geexperimenteerd met kleuren en washes...
 
zo, gisteren in hoboken veel gevonden maar niet direct poorten voor mijn ruine, dus eens geprobeerd er al eentje te maken... is mss nog niet wat het moet zijn maa ben er best tevreden over... deze komen later in de openingen zoals op de tweede foto...

attachment.jpg attachment.jpg
 
Sterk gemaakt Kevin, en je heb me op een prachtig idee gebracht.

Grtx Jan
 
Bedankt Jan, blij dat ik je op ideeen heb gebracht :D
 
nog een ideetje gekregen voor mijn deutjes, maar twijfel welke ik zou maken... heb er nog een grof bijgemaakt om een idee te hebben...

welk zou beter bij mijn ruine passen... de rechte of de getorste tralies??


attachment.jpg
 
Kevin,lang zou ik niet moeten denken.....ik zou gaan voor de getorste baren,zie je vaker bij ouder smeed-en hekwerk!
Schitterend idee en knappe uitvoering;)
 
Ik zou ook voor de getorste gaan. Was toen vaak voorkomend en is qua zicht ook mooier.
 
Helemaal eens met Filip en Buzzy. Die getorste hebben zeker meer uitstraling.
Knap gedaan trouwens. Ben benieuwd hoe die er gaan uitzien met een kleurtje ?

Mark
 
merci mannen, de getorste gaan het dus worden :D

wel ivb het kleurtje, heb de getorste ff in het zwart gezet om een gedacht te krijgen en ja hoor.. ziet er goed uit... de komende dagen eens werk van maken van vier nette hekjes te maken :D
 
bedankt nicolas..

ben nog aan de deuren bezig maar ondertussen ook een vloertje gemaakt om in de ruine te zetten... deze voorlopig vastgemaakt moet op het bovenste verdiep nog behangpapier hangen....

attachment.jpg
 
Ziet er al goed uit. Ben benieuwd naar het behangpapier, hoe je dat gaat doen
Succes verder.

Mark
 
bedankt mark, wel het papiertje hangt er tegen... ik heb zelf een motief gemaakt met paint... en dit dan met verdunde houtlijm tegen de muur geplakt.. behalve de stukken die afgescheurd zijn...
dan een simpele tafel gemaakt en al een basis van puin gemaakt in plaaster zodat ik deze nog gemakkelijk kan bewerken...

voorlopige eindstand vandaag

attachment.jpg


attachment.jpg
 
Ja Kevin ik kan alleen Danny maar volgen.
Knappe vorderingen weer. Tof gedaan met dat behangpapier...

Mark
 
Bedankt :) buiten de verdere rommel ook nog vensters maken om in de gaten te plaatsen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan