Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

Hey G, wat ik mij afvraag wanneer ik door uw topics lees en kijk...waarom denkt Gunit er niet aan om workshops te geven...?
Ben een fan geworden van je werk man..je hebt de kunst om van fantasie werkelijkheid te maken....RESPECT !!!

Grtz yves,
 
Merci jongens, momenteel probeer ik dit project af te werken tegen zondag. Ik heb nog tamelijk wat werk.

Roy, bedankt voor de tip ! Ik heb een mapping uitgevoerd zij het niet echt opvallend. Ik herbekijk dit nog 'ns.

Yves, na een tijd kan iedereen dit, eens je het materiaal en haar karaktereigenschappen kent...dan wordt het kinderspel.

Ik heb nog wat vooruitgang :

20_zps3850f8e5.jpg

Er werd gekozen voor de herfst, dus met afgevallen bladeren en zachte kleurtonen.

22_zpsd71cd931.jpg

Ondertussen heb ik de graspollen nog wat geplukt voor een ruiger uitzicht.

Vriendelijke groeten G.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan haast niet wachten tot zondag om het in levende lijve te aanschouwen! :D
 
Ohh zo mooi dat vogelhuisje .......net zoals het dak,een mooi totaal plaatje is het geworden,het zal me dan ook niet verwonderen als deze Eye-Catcher in de prijzen valt!
Succes met deze zondag Guy ;)
 
Die vogelhuisjes, maak je die zelf of kan je dat ergens kopen? Misschien staat het in het verslag en dan heb ik er over gekeken.

Het ziet er allemaal heel goed uit. Een inspiratiebron.
 
@ MrArtex: vogelhuisjes zijn zelfgemaakt, zie blz: 40, post n° 590 van dit topic.
 
G., wat kan ik hier nog zeggen dat er al niet gezegd is ?
Schitterend gewoon. Gaat weer een prijzenpakker zijn (ook al doe je het daar niet voor ;) ).
Kan haast niet wachten tot het zondag is om het "live" te zien.

Mark
 
Ben ook echt benieuwd om dit zondag in het echt te zien. Ga mij eerst wel op een stoel moeten gaan zetten, want ik ga anders toch steil achterover vallen.

Als dit geen gouden plak word dan weet ik het ook niet meer.

JM
 
Wordt waarschijnlijk drummen om een mooie foto te kunnen maken, wat eigenlijk niet nodig is gezien de foto's die je hier plaatst.
Ik zit niet in de jury en de wegen van deze mensen zijn soms ondoorgrondelijk, het zal in ieder geval een van de eyecatchers zijn tijdens de beurs dat durf ik wel te beweren.
Is zo reeds een prachtig stuk geworden en voor veel mensen een referentie stuk waar ze zich aan kunnen optrekken.

Grtx Jan
 
Prachtig, zoals iedereen wel beaamt. Jammer genoeg kan ik er niet bij zijn zondag omdat ik moet werken, anders waren we zeker even langsgekomen om onder andere dit te bewonderen.
 
Dank jullie mannen voor de wel zeer mooie woorden.

Prijzen pakken...ach we zien wel, niks is immers perfect.

Ik heb mijn golfplaten verder behandeld en in een SBS'je gegoten :

62_zps14645195.jpg

63_zps45734fbd.jpg

64_zpsc9dd8478.jpg

65_zpsea844c11.jpg

66_zpsc8bb27de.jpg

67_zpsb46eca4f.jpg

68_zps3c92ab9a.jpg

72_zps47855c7f.jpg

71_zps86f029a9.jpg

73_zps4c838e7d.jpg

74_zps01e413a0.jpg

Vriendelijke groeten van Guy.
 
getver G-eenheid, gij verheft modelbouw echt tot een kunst.
Uw stijl doet mij zo hard denken aan die van per olav lund...

petje af
 
Dit wordt weer een juweeltje hoor.
 
Laatst bewerkt:
Jullie zijn way too kind gasten !

Ik heb nog tamelijk wat werk te verzetten en ik merkte gisteravond dat ik zenuwachtig begon te worden tijdens m'n hobbytime, omdat met zondag een onvrijwillige deadline was ontstaan.

Daar ik vooral voor mezelf tevreden wil zijn, streef ik ernaar alles binnen mijn eigen kunnen te optimaliseren. Dit kost dus tijd...

Ik heb besloten om niet te gaan rushen want dan is er geen plezier meer aan, nu zondag zal ik dus niet deelnemen aan de wedstrijdtafel met de Rusty Admiral.

Voorlopig zet ik hem ook even on hold om te kunnen bekomen van mijn overdosis.

Hij komt ongetwijfeld terug van de plank want ik heb er al heel veel liefde in gestoken.

Vriendelijke groet van Guy en tot zondag voor een gezellige dag in Houthalen Helchteren !
 
Pfffff.... gij kunt ne mens nogal in spanning houden zulle! :ohmy:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan